Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak včera přišel
15. 11. 2009
37
49
4562
Autor
avox
dívala jsem se
když přicházel déšť
prvních pár kapek
padlo za vraty
takový mráček
malý střapatý
vítr ho hnal
kapky cupkají
stále dál a dál
pěšinou k domu
až první kapka
trefí parapet
náhle se změnil svět
zadul severák
oblohu přikryl
černočerný mrak
konec poezie
dál už jen lije...
49 názorů
Arnika Plazivá
08. 12. 2009Arnika Plazivá
07. 12. 2009
..liják?..to jsou malé deště..co se mají rádi a to poezie teprve nabírá na síle:)* lu t.
to je mi líto, zdá se že je to opravdu mrcha... no, bez srdce by se ti leželo hůř... ale nechtěla jsem opakovat tvá slova a říkat "cucák" :-))
jsem sova, půjdu spát tak za půl hodinky... proč nespíš ty, když sova nejsi?
díky, lichotníku, jenže ono to tak doopravdy bylo, už jsem to tu řekla, je to v podstatě reportáž, jenom zapsaná do krátkých řádečků :-)
Adamova Eva
20. 11. 2009
tak, případně by se s tím rýmovalo i to, co opakoval děda Josef Kemr v Na samotě u lesa :-)
díky, inspirativní... příště budu hledat poezii ve slejváku, v letním asi :-)) Tomu dešti jsem to byla dlužna... (má první tady se jmenovala "prší")
aleš-novák
16. 11. 2009jejdavilda
16. 11. 2009jejdavilda
15. 11. 2009
konec poezie
dál už jen lije...
ne! to se básníkovi obzvlášť daří
nekouká na mraky a můzu s radostí
tak jak se líbí jí
líbá na tváři
Střapaté mráčky mám rád. Skoro se usmívají, když se trefí kapkou deště do zvednutého nosu nabubřelého founi....
***
A doma teploučko a psíčka by nevyhnal? Liják listopadový je poezie z nejvěrohodnějších !!! Ale že ty máš slovíčka jak z angory, to nepochopím a jen se nechávám jimi hladit ...
T*
ďěkuji za nakouknutí a tipy... je to reportáž, přesně tak se to stalo...Zvuky toho ťapkání popsat nedovedu, bylo to pohádkově pěkné :-))