Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePF 2010 Písmákům
24. 12. 2009
20
38
4599
Autor
Oldjerry
38 názorů
děkuji ti za přání, zvedavko. Přeji ti, aby se všechny problémy, které možná máš, v roce 2010 vyřešila ke tvé spokojenosti, zdraví především a to ostatní se už podřídí...
veľa šťastia, zdravia, radosti a pokoja do srdca Tebe i tým, na ktorých Ti záleží
Alice Renata Beaterson
31. 12. 2009sestricka.slunicko1
30. 12. 2009
papouchu, papouchu - kde je tvé bystré oko? Kostel vidět nemůžeš a že ty by sis spletl kostel s radnicí, byť správně pseudobarokní, to se mi nechce věřit...
také Markétko, Jiří, IIEV, ruprechte a zvedavko - díky za odezvy....
Impertinentně infantilní Empatický vůl
25. 12. 2009
Ten barokní kostelík v pozadí je příšerrnej.
Ono obecně - mít barokní kostelík v pozadí - je doooost přřříšerrné.
Nový rok bez barokních kostelíků v pozadí přeje papoušek... .-)))
Jo, dělá se to, a proto jsme pořád docela fajn lidi. Olde, dík za každý tvůj verš, rozjasňovaly nám rok 2009. Ten příští ať je rokem všech splněných přání. :)
Velký Jirko (jestli máš 190, tak jsi o cenťák vyšší, než já) - čti pořádně (:-D - je tam psáno ÚSPĚŠNÝ! jinak nazdar a šťastný a veselý Nový rok.