Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepodzim
Výběr: hermit, Wopi, Lyryk, kafka
17. 10. 2001
22
0
2701
Autor
Vyjan
ráno rozlité
podrobené po stole i
pod ním
zlatem po kolena
se brodí blahobytné stromy
a člověk
chudý nenasytný bezkořenný
jediný v tomto
božském rohu
odtikává letní čas
Připojím se s přívlastkovou obezřetností, nicméně moji hranici pro tip jsi překonal poměrně výrazně...:)
Děkuju za důkaz, že podzim ještě pořád "funguje", i když mě letos asi nějak obešel. Je mi divně, že nemůžu nic napsat.
hermit : To víš, jeden bez druhého (třetího, čtvrtého, osmdesátehošestého) ani ránu :o))))
Jsem překvapen a znepokojen - takový spontánní chvalozpěv ve mně vždycky probouzí nedůvěru: nepodbízel jsem se moc?!! :(
Tynic: děkuji za tvou připomínku. Při druhém čtení mě to taky napadlo.
Všem děkuji.
Tynic: ty pořád s Bix s těma přívlastkami! ;-)))))
Vyjan: trefil ses zdejšímu čtenářstvu do nálady pěkných podzimních dní, zvolil jsi zlatou barvu textu, báseň dokonce (tvoje!!!) vyznívá tak nějak pozitivně = úspěch u publika zaručen...;-))
Mně osobně se líbí některé jiné tvoje básně víc, ale to asi tušíš...
No, Vyjane, myslím, že jsi moje krevní podskupina obdobně, jako je hermit - jen Tě nemám tak načteného, jako jeho...
což vbrzku napravím.
W.
je mi ľúto...že si tak...nezmieriteľne čierny...ale podzim...z teba vydlabil...aj odľahlé biele miesta...takže za ne...tip
víc by se mi líbilo.. v tomto božském rohu troubí na letní čas :)
ale tip máš zaručeně, skvělé Vyjane
Rising_Star
17. 10. 2001
jeden taký bezkořenný človek ti práve tlieska za túto prírodno-ľudskú symbiózu a posiela tipíka!