gratuluji k zaslouženému vítězství :o)
Rampí, maceško, dík - i za shovívavost.
Kiwag - nééé - z oplzlosti nechci být nařčenááá.
ono by to šlo, kdyby se chtělo :o)
když se nechce, je to horší než když se nemůže...
Možná nechybí novotvar...nežit je také takový nechutný nádor. Jinak to není typicky vulgární, spíš místy oplzlé. Jak rád bych ti dal...tip. Ale nejde to, soutěžm.
Olde, jen si u mne nepokaz názor na ženy jako bytosti jemného ražení. Těším se, že se stavíš, až budu pět na jinú notečku.:)
Chápu tvoje rozhořčení, ale těch drsností je na mne moc :-)
I ten IVO jeden, nepřehlíd, to hladí ! :)
Ano, dítě Žižkova se nezapře! *T
Ale Avoxí, ta sestra ze Zlatého kolovratu je, mrška jedna, nevlastní. Ještě bych se tedy osmělila přitvrdit, ale to už by se pan Foglar zlobil :)))
Ti i Zuzu dík !
ouvej... vlastní sestře?! Když se moji synové v jistém věku začali doma oslovovat "vole", požádala jsem je, aby mi nenadávali a čekala jsem, kterému to dojde dřív... pak už se kontrolovali, ovšem jen v mé přítomnosti... :-))
no ano, vulgarismy slušně...s vkusem, to jo*
v této lize jsi ovšem o pár lig výše ty :o)
nečekal jsem, že se dá nadávat takhle elegantně :o)
Úplně se stydím poděkovat za vlídnost k takové fujce ("fi", říkávala naše teti, když jí kocour Flíček čural na střevíček) - ale ovšemže ĎĎĎ ! :)
Víťo, ty W. jsou kvalitativně o pár lig "upwards", co nadělám...
a to jsem te chtel za segru !
...toho fluse bych neunesl!
To jsou sprostoty, jako by někdo řádně vytočil Mirka Dušína. Jen ti plantážníci tam chybí.
bez neologismů, ale úžasné
tak sem četla tři příspěvky a u mne vyhráváš :o)
ty zzzz ssssplašků... super... úplně se poprskal :-)
jen tedy chybí nějaký ten novotvar, s dovolením...
..nn..je to skvělý a vtipný..:))))))))T
výborný, tvoje parketa :) tohle téma se povedlo..