Těšilo by mně být první .-)
To jsou milá slova. Docela si cením toho, že jsem poměrně inteligentní a vzdělán a možná ještě nikdo mi to tak hezky nenapsal. Přívětivá Alegna!
Tak to jo bomba, chytré a to mám ráda *
Ty tvoje rýmy mi učarovaly! Dokonalé.***
já zvládám jen sambu
daktyly, trochje a jamby
mají z mně leda sradu
tak tančím jak dovedu..:)
..ovšem ty..no no..paráda..:)..T
Četlo se to jako po másle a pobavilo velmi! Takže máš splněno, hade! :o) *t
parádní, krásně se četla *
krásně hravá, to se mi líbí*
fajn odsypačka, velmi sa mi páčilo "namáčím do myrty.. gravitačními rty" (ešte doznievajú tie efekty z aliena, tak to dobre padlo).
v soukromé poště bys jen skryl svou hrubost a svá neoprávněná obvinění před zraky jiných čtenářů...nic jiného...i bez Tvé dlouhodobé absence jsem tady byla a psala...takže si tolik nenatřásej peříčka
V poště se ti omlouvám, že tohleto mělo zůstat na bázi soukromé pošty, tohle jediné mě mrzí, ale už je pozdě. Už se nenamáhej, nebudu reagovat. Díky za pochopení.
když nestačí um
udělejme šum
zatipujme na vítěze
a pak bác a bum
mimo?
vedle?
co je na tom
hlavně
že jsem rozbil atom
takže paní kolegyně
zavři ji a čum
:-) měj se...však ono to po Tobě zase přejde, že ano?
Avízo a - jdi se vycpat. "Tamtou věcí" jsme myslel to půjčování si formy a témat, to na vysvětlenou, co jsem tím myslel.
na to mám pouze jednu krátkou větu...chováš se jako blbec
ale co už?
měj se, a já si s dovolením budu číst co chci, ať mě prosíš o cokoli...a s tamtou věcí...no, mě jsi spíše dost zklamal, mj. i svou reakcí
ad Tangens - ufff, platonicky se rýmuje se souslovím cítím lidsky, samozřejmě, co to je za vytrhávání rytmiky z celku???
V posledních dvou strofách to imho dost ztrácí na obrazovosti i na rytmu, ale jak jsem tisíckrát předesílala, já poezii příliš nerozumím. *
Kašli na pokoru, ale za dobrý vkus chválím :-)
Jááá bych chtěl mííít tvé foto! Díky za přívětivost.
Květoni, baví mě ty kontrasty a jelikož je pán vzdělán i tímto směrem, sem tam tyhle věci dopadnou na úrodnou půdu (když použiju vúdú). Dík za zastávku, čerte.
Šelmě motýlí už rostou zoubky?
To aby mohla říkat -toho si "cením", že?
Avízo jsem prostě zapomněl. A jsem rád, že tam není žádná šílená myšlenka, to jsem si oddechl. Před pár týdny jsi mi navrhgla, abych ti nešlapal na paty, tak se to snažím dodržovat, nekomentuji tě, navíc mě tvoje poslední věci příšerně otravují a nudí. Ale našla sis jiné čtenáře. proto prosím i tebe, aby sis dala ode mě pohov. S tou věcí, jak víš, jsi mne příšerně naštvala a jsem na tebe proto poněkud alergický. Což mě jistě přejde. Měj se jak chceš a ať ti poezie přináší radost - to v tom případě, kdy se pokorně vrátíš k vlastnímu stylu a nebudeš se nutit do pózy. Tu přenech mě.
no, evidentně, k věci Ty diskutuješ rád:)...já nepotřebuji diskutovat, ne o tomhle, žádná šílená myšlenka v tomto textu není...zbytek zvládnutý dobře,takže pobavil, dokonce mile, měj se a příště pokud reaguješ na mou rekakci, pošli avízo...
...mé srdce mrtvé je,jinak se cítím lidsky*
Já mám radši diskuzi k věci, ale to je můj problém.