Ano. Jsem rád, že jsem sem zabloudil... Báseň má upřímnou hloubku a spoustu uchopitelných myšlenek a proto se mi líbí... (a nejen proto).. *)
blbjenko, nic ve zlém, já jsem ti to chtěl jen vysvětlin.Vůbec jsem to nepochopil tak, že mě chceš opravovat. Ostatně za každou radu je autor vděčen. Již jsem, myslím, jednou či dvakrát dal na radu některého z Písmáků a nějaké to slovo z kritizované básně vypustil, přidal nebo změnil a zpětně se vracím ke svým textům v Písmákovi i ke kritikám a zamýšlím se nad tím.
Ahoj. Floridor.
blbjenko, nevím, zdali jsem Ti správěn poslal avízo, takže ještě jednou...Floridor
Tohle zní tak upřímně!
V dojetí tipuji.
sidi: nelituj, že Ty to do Výběru nedáš. Udělali to 4 jiní.
šikovnej Flori, správně poslal :)) ne že bych nebyla ochotná si tvou odpověď dohledat i bez toho, ale člověk je tvor zapomětlivý a koneckonců od toho tu ty avízka máme.
a ahoj a já se zas někdy stavím u nějakýho dalšího tvýho dílka :))
Tady jsme se taky zahřáli... :-)*
blbejenko, snad jsem to správně vyskloňoval, ale i tak někoho oslovovat, ale vymyslela sis to na sebe sama...
K tvé otázce: když něco čtu tak sleduji myšlenku rým, nerým. V běžné mluvě se také občas stane že se něco i v té nejprózovatější próze zarýmuje. Vím, řekneš, řeč odezní, ale báseň zůstává. Mě to při čtení jiných autorů nevadí. Proto, když se mi do mého textu nějaký rým připlete a hodí se tam, tak ho ponechám.Ahoj.
velmi pekne a hlboke... pritrafí sa v živote dosť často, ale málokedy takto pekne podané... dík
ukladám k svojim najobľúbenejším...
*****
Flori: tak jo, dyť já tě neopravuju, jen jsem řekla, jak to působí na mě, jináč nic.
a posílej avíza, když někomu odpovídáš
☼
pěkný, plynoucí, opravdový ... TIP
Nádhera, mé asociace přesně vstupují do tvých básnických stop.
Chmmm, tady lituji že nejsem s právem Výběru.
upřímnost za upřímnost.. je velmi osobní, a proto sama o sobě hlubší, než abych se včrtla do: "přešlapy kritizovat.." :) * * *
básnička je jako ona.. ujištěním (napsaného) krásná
Salo, či Sali, tobě též děkuji. Mrzí mě, že jsem zcela nepochopil tvou poznámku, že se nechceš "včrtnout do přešlapy kritizovat".
Pokud šlo o ty dvě tiskové chyby, ty už jsem opravil, ale tys myslela asi něco jiného. Nech mě o tom ještě přemýšlet...Floridor.
Jen tiše našlapovat...
*!
Flori, nemyslela, šlo jen o gramáž. :) Le bránit v přemýšlení.. nikdy - nikomu! :-)))
Mám za pohříchu povedené dílk:o) !
moc pěkné a doufám že budeš mít hodně takových děl
ja tohle muzu cist :o))
*V*
oslovilo...
Jak k tomu mám něco napsat???!!!
*****!
líbí se mi to, i když vlastně nevím ... asi skrz tu upřímnost, ...ačkoli to klidně může bejt skrznaskrz vymyšlený... ale zní to hrozně opravdově...oslovilo...*
( takovou malinkou připomínku... nevím jak ostatní, ale já když čtu nerýmovanou básničku takovýhleho stylu a najednou tam potkám rým, tak mu řeknu : Ahoj, rýme, kde ty ses tu vzal... což mě trochu rozptýlí od tý básničky :o)) Chtěla jsem říct konkrétně ten začátek třetí sloky, že mě tímhle způsobem rozptýlil... ale to nic, to já jen tak pindám :))
nádherné....
když nemůžu výběr, trak to půjde aspoň do mých NEJoblíbenějších...