Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdbíjím dnem
23. 09. 2010
24
48
3508
Autor
Elleanor
Odbíjím dnem - Půl a celá
Jinak jsem tiše - Netikám
Kukačka dávno odletěla
do cizích hnízd svá vejce klást
Snad zapomněla?
Čekám
Čas drmolí (někdy mu vůbec nerozumím)
drolí mi střepy do hlavy
Ztřeštěně
nikdy nespí
stále bdí - A já s ním
Proč si taky někam
neodletí?
48 názorů
blboun nejapný
28. 09. 2010Kiwagamo´ag
28. 09. 2010
ale jo, když se člověk občas zaskočí i mrknout dolů na zem, je to super:))
blboun nejapný
28. 09. 2010
sveřep: no jo, něco na tom bude, když se na to podívám takhle s odstupem..:))
:D
myslela jsem to jako úsměv. fakt je, že "čas drmolí, někdy mu vůbec nerozumím" mne mimo jiné i pobavilo
blboun nejapný
28. 09. 2010
Norbert: Aha, tak proto neodletí:))))) Dík za zastavení
Edmund: díky:)
Makoves: jéé, tos mě potěšil:)
Blbounku, kde mi chybí jaké m? Tam žádné být nemá:)
azur: díky za návštěvu:)
Kiw: začínám se po čtení tvých komentářů vážně červenat..:)
Alegna: to mě hrozně těší, že to takhle vidíš:)
sveřep: vidím, že i depresivní poezie umí pobavit:))) dík za zastavení:)
...všem vám, lidičkové moji zlatí, strašně moc děkuju za čtení i komentáře, taky tipy samozřejmě:)ale to, že jste tu strávili část svého drahocenného času, mě těší ze všeho nejvíc:)
Co se má podařit, to se podaří, na spotřebovaném čase nezáleží, ale na umu ano *
Kiwagamo´ag
26. 09. 2010blboun nejapný
24. 09. 2010
milá Elleanor, ani nápad, že by si to mala opravovať podľa môjho dojmu.. Ja sa na to neviem pozrieť o nič kritickejšie ako ty.
koloušku, díky za Tipík:))
Jazylko, děkuji:) problém asi bude v tom, že se na to neumím správně kriticky podívat, mě osobně se zrovna právě ta druhá část líbí:) Když jsem to psala, tak se to ze mě tak hezky plynule sypalo, takže nejsem s to vidět tam nějaké zadrhnutí a tříštění, jak psal Honzyk.. Jak se zlepšit, když nepoznám, co je "dobré" a co není?:))) Ale to je strašně subjektivní, řekla bych...
Skoro to zní, jako bych se chtěla vymlouvat, ale tak to není.. No uvidí se časem, jak se to bude se mnou vyvíjet, že?:)
Moc ti děkuju za návštěvu:)
začiatok je velmi dobrý, potom (ako poznamenal Honzyk) tak skôr do bezradna. keď vieš takto začať, máš na lepšie dotiahnutie.
Seb, děkuju, má to mít svůj význam, snad je to poznat:)
snote, s tím s tebou souhlasím, tedy já osobně to takhle mám..zase na druhou stranu obdivuju lidi, co dokáží svá dílka trpělivě dny vylepšovat a pilovat k dokonalosti, k tomu jsem se zatím nedopracovala, jak ze mě vyprchá ta naléhavost, už to je o ničem:)
Sebastiana
23. 09. 2010
Honzyku, jo, byla to příšerná bolest:))
..poloviční úspěch je fajn začátek, díky za návštěvu:)
gabi, moc dík:)
Presbyter: zkusím to, ale nevíš náhodou, kde by mohlo být k dostání trochu té výdrže??:))
Když dovedeš psát dobře rychlokvašky, zkus zpomalit a třeba to bude ještě lepší. Tip
p.s. jen se dotěrně zeptám: proč rychlovka ?:)) Mučej tě hořící cigaretou?:))
...první dvě strofy super, pak, po mým teda, text padá na hubu.......a tříští se : jako bys najednou nevěděla, co s tak výborným začátkem...
sepotvkorunachstromu
23. 09. 2010
šepot: tož to sice jo, ale před ní je to fajn:))))
rozloučím se, hezké sny, dobrou..:)
sepotvkorunachstromu
23. 09. 2010sepotvkorunachstromu
23. 09. 2010
Jéé, Agnes, budu se červenat:) děkuju, to moc potěší
šepotko, inspiraci? To ty přeci ode mě ubec nepotřebuješ! Vždyť ji kolem sebe nacházíš denně:)