Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNovoročný dopyt s ponukou
02. 01. 2011
33
66
6517
Autor
MarK.
Chcem len toľko
koľko môžem stratiť
a všetko nad rámec
prenechám tým
čo sa ešte nenašli.
66 názorů
..podstatne je, ze vies, kde si! (a kam budu tvoje kroky smerovat!)
..dakujem!
niekedy mam pocit, ze som sa este nenasla, tak sa hlasim k tomu nad ramec:)
Pre istotu...
..aj tak sa da - ale to uz je len parafraza na to, co som uz napisal - ale prajem ti to! (lebo verim, ze ty dosiahnes presne to, co chces mat;)
..diky, dunaj.
..diky za info, doteraz som o danom (byvalom) literarnom servery nepocul, ale rad si nieco 'nove' precitam.
..neviem, co je K6 (z toho som uplne panic), takze k danej skupine sa nepridavam (aj keby som chcel:)
..kazdopadne som rad, ze i v mojej malosti sa zrkadli tvoja velkost! Dakujem, .dunaj.
pripominas mi jedneho autora este z K6 ale to asi nie si ty... fajn - tak jednoducho by som to nevedel vypovedat .ha
..som vsetko - uchyl, filozof, pedant, student, vyucujuci, muciaci i hladiaci - ale v prvom rade som clovek - clovek zranitelny a dakujem za tvoj pohlad do mojho 'sveta' ;)
..v tom, v ktorom som si najviac nabil hubu, resp. nevyuzival ju dostatocne :);)
blboun nejapný
03. 01. 2011
..a ja te taky u nas vitam, pohodlne se usad, kludne si i vzuj, hlavne cit se ako doma!;)
..tak z toho som i ja fakt PaF;)
..budu rad, ked budes rad - vlastne, budu rad, ked budes!
blboun nejapný
03. 01. 2011
..som rad, ze si sa stavil, blboune - u mna si totiz vzdy vitany!
..a dakujem!
blboun nejapný
03. 01. 2011Sebastiana
02. 01. 2011Sebastiana
02. 01. 2011
..tak si asi bola s tym nespravnym Gasparkom (to asi nebol herec, ale osvetlovac:);)
Sebastiana
02. 01. 2011
..aj s malym gasparkom sa da zahrat velke divadlo!:)
..dakujem, Sebastiano!
Sebastiana
02. 01. 2011Petr_Fonvald
02. 01. 2011
..to si ty, to som ja, to sme my - v korunach zakliati! :)
..diky, sepot;)
Něžný_debil
02. 01. 2011sepotvkorunachstromu
02. 01. 2011sepotvkorunachstromu
02. 01. 2011
..to som rad, pohodlne sa teda usad a tiez si praj, len to, co si skutocne prajes mat!;)
..dakujem, dadadik