Dakujem za cas, navstevu i tip, Rosalie ;)
..nemam co dodat - dodala si viac nez bolo potreba - dakujem - dakujem, Hloubava
Ano! Děti své rodiče milují, i když jim ubližují. A snad o to více - snaží se jim zavděčit, aby je konečně milovali...
..radsej by som bol, keby to bola hrozna fikcia, zial....
..dakujem, Diana!
Ach! To je dost hrozné...***
..smutok je prirodzeny element k napredovaniu, koho vsak pohlti nezostane len smutny, ale zostane i stat na mieste! ;)
..najvacsia hustota na tom je to, ze nic nebolo vymyslene! (ale psst, to si nechaj iba pre seba;)
..thnx, Klic!
..neomluvaj sa, ani za slzy, ani za...velmi pekne ti dakujem! (ani nevies, co to pre niektore deti moze znamenat!)
ziadne dieta si nezasluzi nedostatok lasky, toboz ublizovanie...hrozne je, ked mu bolest sposobuje rodic...prepac, song som si nepustila, citam cez slzy...
..a vidis, o co by si skoro prisla:);)
..(o.k. trochu si viac fandim, ale to len preto, ze tvoja navsteva je pre mna hotovim sviatkom!:)
..dakujem, dadadik
..dakujem vam obom, tebe aj psovi, resp. macke i tebe!:)
..som rad, ze ste sa u mna stavili, zabrechali i polysali, naoplatku Vam sice nedam Wiskas ani inu kost, ale aspon vas pohladim uprimnym slovkom DAKUJEM!:)
nejvíce se nám líbila první část, kočka sice pořád mňouká,že je fajn celá, ale přece jen ta první obzvlášť. Jako prózu bychom ji vnímali taky silně, ale myslíme si ,že jako poezie vynikne plněji
..po pravde som i chvilami na popud jedneho citatela rozmyslal i nad prozou, ale clenenie jednotlivych myslienok do jednotlivych strof ma presvedcilo, ze to predsa len necham v tejto polohe.
..podstatne je, ze ci uz to je poezia alebo proza, jej obsah ta zasiahol rovnako.
..dakujem, Vladimir, nielen za navstevu, ale i za to, ze si nezostal ticho! (vazim si to)
..dakujem, Morgaine.le.Fay (nielen za navstevu)
..u konce sem este nikdy nebyl, takze ich musim este dopilovat!:)
..ale som rad, ze si prisiel a nezostal ticho.
..chapem, niekedy so smrtou prichadza ulava a s ulavou aj ciastocne odpustenie.
..dakujem, Honzo, nielen za tvoju uprimnost!
no, dětství dvou lidí se dá těžko srovnávat....ale mě se po smrti otce , nestydím se napsat, ulevilo : už jako malej jsem se modlil, aby umřel....byl víc než drsnej
..... tvuj text je , jak já někdy řikám, "plnej"....akorát...
..chapem, ale aj tak dakujem.
..dakujem, chlape! (velmi si to vazim)
..tesim sa spolu s tebou, brackenridge a dakujem!
..myslel som si, ale som rad, ze si ku mne uprimny (to si vazim viac ako keby si ma vyniesol k nebesam)
..dnes mas u mna tip za ludskost! *
..a pokial budes mat cas a prenesies sa cez tu 'inkriminovanu' strofu, skus to docitat do konca a mozno budes sam prekvapeny!.
..dakuje, Peto.
smutná je bielizeň
s obsratým zovňajškom
bravo!!!!!
T
..suhlasim s tebou, Jeffe! (je to tak!)
..a o tom v prvej slohe preda ide - o slova, ktore by 'mal' volit kazdy.
..ale neviem, preco si zameral svoju pozornost len na prvu strofu, aj ked pre kontext basne je velmi dolezita.
..bud rada, ze si to nevies predstavit!
..dakujem, Alegna, ze si zastavila nielen na par slov.
neumím si takový život představit, ale napsals to tak, že mě zasáhla ***
..nic nie je zbytocne, toru a ty to dobre vies!
..ale som rad, ze si prisiel i pod tymto nickom!;)
..s tym sa zmierit nemozeme, musime to zastavit! (a eliminovat dalsie a dalsie podobne reportaze a skutocnosti!)
Právě včera MarK, ve zprávách:sedmiletý chlapec , vážící třináct kilogramů, v péči obou rodičů, trestaný hladem a připínáčky v botičkách.Jak se s tím smířit?
..ano, presne taki niektori sme - sme horsi ako zvierata a v praci alebo v kruhu svojich znamich sa hrame na ludi!
..presne si to vystihla, Renegatka!
..dakujem, ze si prisla.
Kdyby to nebylo ze života, napsala bych dobře napsané, ale tohle je strašné.*
..diky, Norsko (som rad, ze si sa stavil a tiez sa pozrel na 'veci' zblizka)
smutná je garáž
s plesňou na stene
a záhradnou hadicou
túžiacou sa dotýkať
novoobjavených modrín
*
..dakujem, IMa (som rad, ze aj ty si sa zastavila a nenechala oci, usta zatvorene!)
..dakujem, Lucka (som rad, ze si prisla a nezostala ticho)
..napsala si toho viac ako si myslis!
..dakujem sepot!
..a sakryš..nevím co bych napsala.. +++
..to som chcel presne pocut!
hmmm * náhody neexistujú *
..jasna je len smrt, vsetko ostatne je zevraj stastna nahoda!:)
..dakujem, Haber (som rad, ze sa pacilo)
to je jasné * ale dobre si to opísal *