Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serozpoloženie
Výběr: hermit, Bix, Print, Naso, dlhagi
18. 12. 2001
26
0
3852
Autor
Pepo
sadáš si
na stôl ukladáš meravé ruky
skúšaš či sú
tvoje
ešte včera
by
si
nepil
čítam zaradom tvoje výtvoríky, milý pepo a oči mi nestíhajú čudovať sa, čo všetko mi stihlo újsť za dobu mojich absencií tu..
nemám čo by slová vyjadrili ..píš!
*****
Ach-ach.... Stačí ti málo slov a my si o tebe tak veľa myslíme...
A o tvojich básňach. Tipovýber jasný.
A posilnenie sekcie Básní zmokrej štvrte v našom klube!
Litochowitz
18. 12. 2001
Dokelu ! Pepo...toto som nesmela prehliadnuť...
Motív rúk, opäť, ale tentokrát sa celkom líši od použitia v "pokore"...citlivá téma a taký je aj Tvoj prístup k nej...hovoriaci, ale nič nepreháňa, nešperkuje, neanalyzuje...toto všetko je opäť na čitateľoch, teda ja na mne, uff !§ :o)
Pre mňa je to tak trochu o zarazenom znovupoznávaní seba...kladiem sa pred seba a ani neverím, že som to ja, že to, čo prebehlo sa odohralo spolu so mnou, za môjho vedomia...Sedím a premýšľam a ruky sú len dôkazom, ako veľmi sa ešte nepoznám...
Ešte včera by si nepil. A predsa.
cítím, že z té básně vyzařuje určitá síla, že to není jen pár povrchněji seskupených slov.