Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmůlovatá
10. 08. 2011
37
43
3088
Autor
Yfča
U stolu dřepěla
Ivanka bledá,
propadlý hrudníček
a líčka šedá.
Propadlý hrudníček
důchodce zlákal,
ach, proč se divíte —
- měl šedý zákal.
Ach, proč se divíte,
že jí zas zmizel?
Vždyť mu hmat fungoval,
v tom je ta svízel!
43 názorů
Možná řek si beduín,
ohmatav tvůj hrb i klín:
Nevydrží bez vody,
do pouště se nehodí!
Důchodce by mi dnes nejspíš zcizil peněženku. Co by taky dělal s hrudníčkem (navíc propadlým). Určitě už měl propadlou občanku. ;o)
Po prvním přečtení jsem se domnívala, že Ivance vilný důchodce hrudníček zcizil, což mě poněkud překvapilo, ale posléze mi došlo, že zmizel ten důchodce :-D
Já myslím, že za to radši nakoupím poživatiny a udělám si tak plastiku sama. :o))
jejdavilda
10. 08. 2011jejdavilda
10. 08. 2011
Alespoň už nebudeš muset chodit před chlapecký internáty, Yfčo. Ber to! :o)))
Jo takhle! Ovšem nemohu zaručit, že budu schopná soustředit se na práci. Obávám se, že moje lehce chlípné očko nebude chtít spočívat na nudných dokumentech. Naši zákonodárci by se nejspíš podpisu svých pracně zprasených zákonů nedočkali... :o)
cha, Yfčátko, hrady z piesku nie su pre spravne baby:)
Tvojim sidlom bude jednoznacne HRAD na Hradcanoch, starnuci playboy tak ci tak nevie ocenit fesnu hradnu straz, predstav si, ze ich budes mat rovno pod oknami, no neber to:)
My si rozdame ostatne funkcie - poradcov, tajomnikov, ochutnavacov, poradcov tajomnikov, poradcov ochutnavacov, poradcov poradcov, atd...
Děkuji za důvěru ve mne zcela správně vloženou. Avšak nastává problém: na který hrad se mám odsunout, když všechny byly zrestituovány nebo patří státu? Kdybych předevčírem na pláži nerozssedla hrad Pepíčkovi, měly jsme, milé dámy, celkem slušné sídlo!
Správně, Yfča jako prezidentka nebo královna, to je dokonalé řešení! Jsem pro všema deseti.
Nejlepší by byl asi Klub dokonalých žen:
Tenké či naopak tlusté
veliké nebo malé...
Ošklivou najít si zkuste!
Jsme prostě dokonalé!
..protoze cvicime a sedy-lehy rano delame a nafukujeme se zde jak holubi, sis nevsimla?---_D
Lepší mít hrudníček propadlý
než bát se by pod pás nespadly...
Tak mne napadá... pročpak tu ještě není "Klub propadlých hrudníčků"?
MKbaby - jsi mi něco připomenul...:
Neboť jedním z prapudů muže je touha projevit se jako kádr. Muž, který se nemůže projevit jako kádr, stává se popudlivým a je ochoten podstoupit jakýkoli hazard, aby ukojil svrchu zmíněnou potřebu. Je omylem domnívat se, že muži tak činí proto, aby získali obdiv žen. Moderní žena je natolik zdegenerovaná, že chápe stále častěji
projevy mužovy srdnatosti jako zdařilé klaunské číslo. Je spíše ochotna zbožňovat rachitické individuum zanedbatelných svalů a zanedbatelné inteligence, pod jehož vpadlým hrudníkem se zmítá něžná a chápající duše. Nezbývá tedy mužům, než aby se sami opájeli sladkou vůní dobrodružství a konali skutky šílené odvahy pro pouhou rozkoš z činu. Snad si toho aspoň sem tam některá ženská všimne.
(Zdeněk Šmíd - Proč bychom se netopili)
Květoň: ... a hrudníčkem potěšit :)
8hanka: Chce to najít někoho, kdo ti bude pomáhat tvé přednosti poponášet :)
Květoň Zahájský
09. 08. 2011
MKB, ako uzivatel mas asi pravdu, ako poskytovatel by som bola radsej, keby tie kila nosil niekto za mna:)
léčit mindrák na penzistech,
to se nemá,
teď už je ta kočka, tuším,
poučená... :-))) */
Prdlajs, Hanko, z uživatelského hlediska (podle mne) je u ženy lepší dvacet kilo navíc než pět kilo mínus :)
Yfča, lepšie prepadly hrudnicek ako prilis vela oblin, to mi ver:)
Okrem ineho sa kila naviac velmi zle nosia:)