Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJÁ VÍM, ŽE JEDNOU TO PROSTĚ UŽ NEPŮJDE
01. 08. 2012
19
42
3040
Autor
srozumeni
jdou vedle sebe
můj manžel se synem
nestačím jejich tempu
několik metrů za nimi
loudám se sama přemýšlím
vlastně i zezadu si jsou podobní
stejný styl chůze
podobná gesta paží
jeden z nich šedivý
trochu víc shrbený
starosti na zádech napsané
vlastně si nevšímám
že můj muž stárne
málokdy je vidím spolu
kontrast pak smutnější
nutí mě k úvaze
jak dlouho ještě budou
procházky po lese
spíš poloběh z obou pak lije
kolik let ještě manžel vydrží
dělat synovi největší radost
přeji si nereálně že napořád
42 názorů
DeadKennedys
31. 08. 2012blboun nejapný
09. 08. 2012
Nevím, co myslí Smetiprach o škatulkování (tvých) děl, ale tvé upřesnění kategorie je více než výstižné.
Za mě T*
sestricka.slunicko1
06. 08. 2012
Diktovať niekomu čo má napísať môže len ten, kto písať nevie. Napr. jeden policajt druhému. Naša Jiřinka nie je policajt.
Ještěrčí král
02. 08. 2012PrastenejKralik
02. 08. 2012brackenridge
02. 08. 2012
Vampi,hezky si to napsal, děkuji.
Robinio, děkuji.
gabi, i Tobě děkuji, určitě jsi to už vymyslela...
bracke, moc děkuji. myslím, že spíš pomalu začíná být odvážné napsat něco vlídného pod mé dílko.
Alegno, móc děkuji.
Zdendo a tetko, děkuji vám za názor, óóópravdu, ale óóópravdu si z něho hódně dělám.
brackenridge
02. 08. 2012Vampirelord
02. 08. 2012Vampirelord
02. 08. 2012
Jee,pedvo,moc dekuji. Zase si mi trosilinku zvedl sebevedomi do meho obvykleho normalu,uz jsem zacala pochybovat o vsem moznem,co se meho psani tyka. Tak dik.
Zase krásné sdělení nálady a dojmů. Řekl bych, že právě to je důvod, proč autor považuje za nutné toto publikovat. Jinak by snad nemusely vznikat žádné básně. Uvažuji nad komentáři - jako absolutní laik si dovolím mít názor, že ve volných verších je toto dílo umístěno, protože jsou to volné verše. V indispozici není, protože to není indispozice.
S básňou mám srozumění.Mám syna s narůstajícími silami,chlapa s ubývajísími silami a dceru s proměnlivými silami:)
...jo a vnímám je zezadu, z boku.....tak nějak:)
Smetiprach
02. 08. 2012
Autorka mluví a rozumí pouze česky,již opravila svou chybu a odškrtla ,,nestojí o hlubší kritiku" a u toho by asi autorka ráda tuto rozpravu ukončila.
Romane díky.
Smetiprach
01. 08. 2012
Autorka se omlouvá, zapomněla odškrtnout, že nestojí o vážnou kritiku, což většinou dělá, když na to zrovna nezapomene. Děkuji za čtení a za názor. (Jo a publikuje to proto, že to většinou má nějakou souvislost s jejími některými dílky a někteří stálí čtenáři, kteří ji již znají, tak to prostě čtou.)