Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNEBUDU TĚ OBJÍMAT, PROTOŽE TĚ MÁM RÁDA
28. 09. 2012
44
67
4419
Autor
srozumeni
jednou pochopíš
já vím
jen chvíli potrvá
do tvého nitra se nikdo nedívá
tak jako já
snažím se
věř
ty nepomáháš
co vlastně chceš
tak běž
neboj
už tě nebudu objímat
když nechceš
ale někdy
aspoň tě pohladím
třeba jen po zádech
zlehka
ani nebudeš vědět
67 názorů
JiřinaJirků
03. 09. 2014Ježiši, já tu bulim jak želva... nádherné!...:-)
Martas1985
26. 03. 2014Barefoot Rampancy
06. 03. 2014Nádhera.. *
všechno řekli ostatní :)***
......najít v sobě sílu "nepohladit" s láskou. Jen letmo si krást ty kousky pro sebe, aby ho nelekaly, ty světy vzdálené....*
Efdevítko, děkuji za přečtení a názor. Je pravda, že já jsem se sama také strašně dlouho učila, abych se nechala objímat jen od těch, co sama chci. Je to těžké, máš pravdu.
Tak to jo. Myslim,ze ono i bez tohoto upresneni by to sice melo jiny vyznam,ale stale by to melo nejaky smysl,jen jiny. Ale asi tusim,jak to myslis,ale obavam se,ze na to proste nemam. Dekuji.
Evženie Brambůrková
28. 09. 2012
Zboro,dik za zastaveni,ale asi jde o nejaky omyl. Ja zadny prolog nemam,tak nevim?...
Velmi chápu, že tady text plní svou funkci dokonale, nicméně mě napadá, jak by působil sám o sobě, bez prologu... a napadá mě, že je to výzva, zkusit jej zpracovat tak, aby žádného prologu nebylo třeba.
brackenridge
28. 09. 2012marcela.m.
28. 09. 2012Marcela.K.
28. 09. 2012
Ano, potomku, u těch taky. Tak já mám vlastně možná náskok, když u toho mého je to takhle celej život, už od dětství...díky.
Gabi, moc děkuji. Teď si tak tady nad tím sama přemýšlím, a mám pocit, že ten název je asi z toho opravdu to nejlepší, i když i to už někdo dávno taky přede mnou určitě vymyslel...Hezký den všem.