Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa kousku svého ticha
Autor
Diana
Na kousku svého ticha
chci postavit si dům...
Už nikam nepospíchám.
Úřadům
zaplatím daň z vůně,
již nese vánek hravý.
Tolikrát zvala jsem tě svůdně -
škoda. To nenapravíš.
57 názorů
Jednou jsi k moji basnicce napsala neco o neobvykle zajimavych a hezkych rymech.. To sanme , a vic plati o tech Tvych, alespon podle mne..
Pises porad nadherne..
ano, je to lyrické, ale JEN nálada ač až palčivá, ale obstojí opravdu jen jako blbůstka, ne jako báseň, mně jen nálady nestačí --- píšu ti to upřímně, není to žádná odveta, nene, na to jsem už moc dospělá, jen mě poezie opravdu zajímá, měj se fajně, ať se ti tvá poetická přání plní :-)
Po delší době jsem vstoupila na Písmák a na uvítání taková krása, děkuji.
Tip to určitě je.
Jako ekonoma by mě zajímalo, jaká je sazba daně z vůně? To bude asi nějaká fixní částka jako spotřební, ne?
Whitesnake
10. 04. 2014Ahoj Di, v 6. verši si nejsem jistý správností tvaru "jež". Pokud vůně, kterou nese vítr... tak musí být asi tvar "již". "Jež" by mohlo být jen případě plurálu "vůní" - ale to by ti nesousznělo se svůdně, že? Každopádně tvar "jež" je v tomto případě použit chybně.
Líbí se mi střídmost i vkusný roub na formu, díky němuž to blbůstka vlastně není. Ale rýpnu si - vítr hravý, to mi vůbec nejde z pusy. Za to první dva řádky výtečné.
Diano, nádherné.... T***
Jiří, je fajn mít místa, kam se můžeme vracet. Příroda je nesobecká.
Stárnoucí vlk
29. 03. 2014příjemná jako jarní vánek *
Sebastiana
28. 03. 2014Krásné, škoda, že ne delší
Whitesnake
27. 03. 2014poeticky neumělé a přesto tak krásně... básnicky
Pokud se dům již staví,
chce to mít základy
vůli snad, chuť a zdraví
Na klády
sednout si a líně
smět hledět do tvých očí
Láskou pak vyšperkovat síně
déle než do výročí
Sakra - div jsem sebou nešvihl,
pozvání svůdné jsem zřejmě prošvihl...
... sorry... je možný opravný termín? :)
Marcela.K.
27. 03. 2014Na kousku svého ticha
postavit vlastní dům
nechat Lásku ať míchá
sny proti pravidlům ;-)
Květoň Zahájský
27. 03. 2014Ta první věta je skvělá. Tak by se mohla jmenovat celá kniha.