Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sex80x (Čas)
Autor
Můra73
Čas po Všech svatých.
Vzpomínáme na stuhách
svinuje vítr.
34 názorů
Evženie Brambůrková
21. 08. 2020Už se to zase blíží.
Tenkrát jsem se k textu občas vracela a rozmýšlela nad možnostmi těch dvou voleb. Nakonec jsem si pro sebe "vzpomínáme" obhájila. Jsem ráda za Tvou dnešní zpětnou vazbu, děkuju Ti, Pavle.
Na tomhle textu se mi nesmírně líbí to, jak se enigmatická výpověď druhého verše překvapivě rozjasní ve třetím verši. Navzdory tomu, co jsem psal kdysi, si nyní myslím, že VZPOMÍNÁME je mnohem lepší tvar. A nyní můžu dát už i do výbětu.
Tohle je exkluzivní.
Nejen zachycením okamžiku, ale i scénou, kontrastem "lidského" a "přirozeného" světa.
Moc pěkné, moc! A určitě je lepší "Vzpomínáme", neboť oživuje, přenáší minulost do přítomna.
Naváži-li na emizat, mohu jen souhlasit. Není to tak zdařilé, jako jiná Tvá haiku. V posedlením verši se až příliš spoléháš na imaginaci čtenáře, a přitom se jedná jen o zachycený vjem, který nemusí být nijak více nadčasově obsažný. Celkově ani logická linka nesedí úplně zřetelně, chybí tu vnitřní provázanost, převažuje vnější, imaginativní linka
lucie.médea.
07. 11. 2014*
CarverIsBack2
06. 11. 2014**
Ach, z těch dogmat, byť soukromých....
Proto obrovský tip. Protože Tao (snad mi to Mlž svatý odpustí). Osobně bych skousnul i "Vzpomínáme", i když chápu záměr)
Stárnoucí vlk
06. 11. 2014je to zvláštní, už ten text čtu po několikátá a pořád mi to nesepnulo, nevím, asi haiku nerozumím :( ale jiné se mi od tebe líbí :)
Vio, já ten text pochopil, přesto by se mi víc líbilo "vzpomínání", ačkoliv uznávám, že použitý tvar vnání do textu zvlášní druh napětí...
Snake: Na stuhách bývá napsáno "Vzpomínáme" a ne "Vzpomínání"
Můra: Všechno už Ti řekl Jinovata, tak co já bych se namáhal ;-)
Evženie Brambůrková
05. 11. 2014Moji milovaní jsou se mnou. Nepotřebují věnečky ani svíce.
víc by se mi osobně líbílo vzpomínání na stuhách. ale to je jen nepříliš podstatná poznámka k preciznímu textu...