Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRty
Výběr: Print
20. 03. 2002
18
0
2384
Autor
dablik008
Když spíš a tiše oddechují
když po nich přejíždím prstem
když se usmívají
když mi šeptají (štěstí)
když je líbám
jsou pro mě něhou
tvoje rty
kouzelná brána pocitů
prostředník lásky
který se se mnou vítá
loučí se
utěšuje
oslavuje
(především lá
skukaždým letmým dotykem)
uspává a
probouzí, říkají
midobré ráno
miluju tě
usmějí se
zavírám oči
…
Mmm... líbí, v té sbírce je skvostem z řady (ač ne nejlepším), jen...
...proč jsem si vzpomněla na Nedvědy? :)))
dabliku, neděkuj za tu kritiku, to je přeci normální, že píšu. co si myslím :-)
ale to tady prave zas az tak uplne normalni neni vis, proto si toho vazim :o)
já se přidám...po přečtení celý sbírky...tahle báseň se mi líbí nejmíň...ale zato ty ostatni...***********!!!! :o)
ja se taky pridam, tahle basen je celkem spatna, ale je napsana tak jaxem ji chtel, takze si za ni stojim :o))
a diky vsem co cetli ne jenom tuhle ale vsechny *!
juj.. ještěže jsem si to přečetl dvakrát.. původně jsem totiž četl "přejíždím prstem" bez toho "T" !!!
ŽPSH jak vyšitá, clovrdik má pravdu, a taktéž hodnotím jen báseň, nic víc.
Mnoho zdaru.
je to ZPSH, ja naprosto souhlasim :o) a diky clovrdovi a Eternalovi za to ze to rekli "nahlas" :o)
dablik...*
ďáblíku, ďáblíku, nic proti anatomickýmu atlasu a už vůbec ne proti zamilovanosti ( naopak ! ), ale jako báseň to dost zavánějící ŽPSH, nemyslíš ? :-) Né, fakt nic ve zlým, není to hodnocení tebe, ale jen tý básně ( ale jako dobrej a zkušenej autor to jistě víš :-) ) A když chceš vážnou kritiku, tak to i zažlutím.