Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDoširoka rozevřená náruč básní
Autor
WiruZ
19 názorů
Pomerančová
27. 08. 2018Krásný text. Ucelený, držící pohromadě, pokorný, líbí se mi i forma... tip. Kdybych mohla výběr, dám i ten. myrinda
WiruZ! Děkuji! Jsem ráda, že se po tolika letech našla další mně neznámě známá duše tady!
Jinak za sebe mohu říci, že pořád raději tužka a papír... následně pak povětšinou koš... Naštěstí těch nespavých nocí ubylo s přívalem práce... A máš pravdu, slova víc vzdorují...
Taky občas koukám na svou starší tvorbu a zdá se mi svižná a uvolněná.
Teď nad tím víc přemýšlím a o něco méně se nechám unášet citem.
Taky mačkám básně a myšlenky do chytrého telefonu ;-))
Ten konec, cítím to podobně, ale trochu víc sobecky:
S tím skutečným básníkem máš možná pravdu,protože všiichni skuteční básníci,které jsem potkal,byli už mrtví.
Musaši: a já mám pocit, že něco jako skutečný básník neexistuje. Uf po jointu by se mi tedy rozhodně nic nevalilo...
Z tvého psaní mám pocit,že " to jede". Prostě to teče,hrne se to,valí se to a sune jaksi samo od sebe jako po jointu. A to není špatné. Jinak jsem ale kdesi četl,že skutečný básník by neměl svým básním rozumět. Tip.
Gabi tá istá: mno příliš mnoho jsem - jsem odstranil, hah, vlastně ještě trochu upravil - bo bylo jich tam přespříliš až mnoho. Archaická mluva - zaznělo to tu několikrát a nemyslím si, že by to bylo špatně, obzvláště u básních, věnuji-li se posvatnému i profánnímu a ano, používám to v mluvě:), ba i přehozený slovosled.
gabi tá istá
27. 08. 2018užvaněnka by mala byť spontánna, neviem, či takto bežne rozprávaš, tak archaicky, s prehodeným slovosledom...na začiatku ma rušilo časté "jsem", ale tak v užvaněnke by zasa prekážať nemalo...napriek týmto zaváhaniam dávam tip*, verše ma zaujali zvláštnym spôsobom, je v nich čosi, čo v iných nenachádzam
mám tyhle užvaněnky moc ráda, tahle se ti povedla... vítej zpět.. ráda vidím, když se dobří holubi vracejí :)
Gora: ano - některé věci se přesto nemění, kupříkladu gramatika, přesto některé věci jsou naschvál. Přesto, děkuji, jsem blb.
Upřímné...milé, pár připomínek ke gramatice:
Dnes mačkám...abych ani jediné slůvko /jediného slůvka mi přijde archaické/
zjevovaly /štočky/
znamenalo být, alespoň na chvíli celým. -
na chvíli, čárka, celý /celým je zas zastaralé/
myšlének - myšlenek
Rozuměl - porozuměl
Asi bych chtěl někdy umět mít od svých textů tak skvělý, léty prověřený odstup a dokázat ho tak pokorně popsat.