Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOpilcova blues
18. 02. 2000
9
0
5264
Autor
clovrdik
Nohy za to můžou, nohy jsou zlý,
až do hospody mě donesly,
neřekly : Stůj ! a zpátky se vrať
nohy za to můžou, nohy jsou zlý.
Ruce za to můžou, ruce jsou zlý,
sklenice hnedka se chopily,
zvedaly dlouho a chtěly by dál,
ruce za to můžou, ruce jsou zlý.
Lidi za to můžou, lidi jsou zlí,
když jsem tam vešel, hned mi nalili,
teď se tu motám, oni se smějou,
lidi za to můžou, lidi jsou zlí.
Ref.: Nevím co dodat, zas jsem to přehnal,
zas vypil jsem víc, než bych asi měl.
Co mám ale dělat, když svět se točí
poněkud jinak, než bych já chtěl ?
Já za to můžu, ač nejsem zlý,
jsem jeno trochu ( škyt ) ožralý,
hlava se točí a chce se mi ...
já za to můžu, ač nejsem zlý.
Waldorath_Exi
29. 05. 2005Ptaptapsík
24. 05. 2005Ptaptapsík
24. 05. 2005Ptaptapsík
24. 05. 2005
rebecco, myslíš jako v alkoholním klubu ? :-) no jo, od toho to přeci je :-)
tak to máš docela veselej tejden :-)); no, já teď dřu na zkoušky, protože dálkově dělám vejšku, takže na pití a na akce čas moc není; nicméně dneska a zejtra jdu na plesy, takže tam ten lihovej deficit možná spravím :-)
rebecco :-))) rum z voctem ??? heh, to zní brutálně :-); ale třeba mě jednou přepadne prasečí nálada a vyzkouším to :-); výsledek po požití vyfotografuju a pošlu mailem :-) - dobrou chuť :-))
nepochopená, taky to žádný stěžejní dílo není :-);ale víš jak bylo fajn, když jsme to před dlouhými lety s kolegama na koleji v řádně podnapilým stavu hulákali u kytary ? :-)); jo jo, kde jen ty časy jsou:-)
lenty2 : ale já to psal na vejšce ... jo jo, kdeže ty časy jsou :-)); ale jinak za kritiku dík :-)
Ja jsem se jen spatne vyjadrila. Chtela jsem rici, jak se netesim na tu svou vejsku, kde budu mit deskriptivu stopro taky... :o)
Uz vim, proc tolik miluju bajecnou stredni skolu, kterou ke svemu smutku jiz musim opustit. Tam je tak zivo, ze se clovek ani z okna podivat nestaci a vy si klidne pisete versiky, btw dost povedeny. Kam jen ten svet speje :o)))
Mně se zase líbí spíš začátek. Tu kazetu bych docela rád slyšel - anebo ještě lépe živou produkci.
To je dobrý, mít takový nápady na přednáškách, musí to občas bejt pěkná nuda. Čím víc tě čtu, tím víc tě vidím s flaškou :o))) Už jsi to někde zpíval?
Meggie - ale ono to mělo melodii, jeden kolega ze studií na to muziku vymyslel a možná bych někde vyštrachal starou kazetu, kde je to nazpívaný :-))
clovrdik: seš mi sympatičtější čim dál tím víc, psát při deskriptivě je nejlepší co můžeš udělat, dílko je to krásný
...typicky opilecky alibismus... a uvedomeni zaroven pochopitelne az uz je pozde...:-)))
Dobry... Mam pocit,ze je docela uspech nenapsat jenom basnicku, ale opravdu text, ktery se da zhudebnit:)
Kuchleis, díky :-)) a díky i za to, že nehledáš hloubku tam, jde opravdu žídná není :-)) bylo to myšleno odlehčeně, pochopitelně :-)
Blaznivkaaa
24. 06. 2001
Ano vždycky za to někdo může...souhlasím s FLO... je to takový docela pohodový čtení...
Je to oddechový,nenáročný čtení.Podstata je jasně vystižená a je to trefný.Kdyby při všech nudných přednáškách vznikaly takový věci,bylo by to fajn.Líbí se mi to.
cloviecik_3
11. 10. 2000
Laďa : ani nevím, jen tak jsem koukal z okna na tý nudný přednášce a najednou mě to napdalo a tak jsem psal a psal, až to bylo napsaný :-) Nemám pocit, že bych nad tím musel až tak moc přemýšlet
Já za to můžu, ač nejsem zlý. Jak dlouho si vymejšlel tu logiku, která dojde k tý pointě?
Miroslawek
10. 03. 2000bebitka blond
23. 02. 2000
Kameny netřeba... Jen jako blues bych to čekal trochu víc zahloubaný do sebe. Ale dobrý.
Nudný přednášky s deskriptivy, znám to, jsou fakt děsně nudný. Je to povedený kus...