Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVálka barev
Autor
Thea v tramvaji
Měla černé šaty a černé vlasy.
A taky černé půnčochy a černou kytaru.
Hrála jenom baréčka, vysoko na krku. Tam, kam se začátečník neodváží ani ve svých nejtajnějších snech, ale profík už to raději kombinuje, protože ví, že zas až takový punk to není. Prostě úplně dekadentní pohled, při kterém jiným ženám dojde to jediné podstatné - že nutně potřebují přesně tyhle černé šaty, jako má ona! Jo a taky ty nohy.
Stála jsem na úplně opačné straně barikády.
Prý byla dřív bílá pleť v módě, ale o zrzavých vlasech jsem nikdy nic podobného neslyšela. Prostě jiné karty v ruce. Nechci říct přímo špatné... Hrát se dá se vším a pokud člověk umí blafovat, může se stát zázrak!
A pak jsi se objevil ty - milovník brunet!
“Barvy jsou irelevantní”, řekla jsem si a vytáhla eso. Červené.
...
„Měla červené šaty a červené vlasy....“
Jo a baréčka budeš hrát ty!
29 názorů
Možná to není typicky povídka (mně nepřísluší kategorizovat), a je to hezky napsané. Půnčochy vypadaji tří další řádky jako překlep, leč není tomu tak... Je to krásná miniatura s poněkud hrozivým koncem :-) Tip.
nijak to na mě nezapůsobilo... je to jen takovej náčrtek, obrázek... nic víc.
Thea v tramvaji
25. 01. 2021Trojort - na klíčních kostech jo??? To jsou věci. Tohle v kartách nemám :)Petr - přesně tak! Nakonec to není o barvách ale o stylu hry.Anonymní Veršotepec - díky :)
Anonymní_Veršotepec
25. 01. 2021Hezké, dávám tip.
Petr Livingston
23. 01. 2021Ti nejlepší dokážou ze zdánlivých nevýhod udělat výhodu. Co na tom, co frčí a co nefrčí, eso jsi vytáhla ty a nejen červené!
Thea v tramvaji
21. 01. 2021Určitě ano Goro. Je to taková drobnůstka, ale třeba pobaví :)
Thea v tramvaji
20. 01. 2021K3 - dobře děláš! :)
Thea v tramvaji
20. 01. 2021Elino - ano, hodí :) A to se hodi!
Evženie - to bylo tím esem v ruce :) Ale možná že jen blafovala...
Philogyny - to máš vytříbený vkus!
Evženie Brambůrková
20. 01. 2021A jak řekla, tak se stalo. A tak to má být.
Rezavé vlasy mívají často čarodějnice a rezavá se k černé dobře hodí. Tip.
Někde psali, že přírodních zrzků ubývá... jsou čím dál vzácnější... a to je škoda. Hezky jsi to napsala. Jeden by neřekl, na čem všem záleží:-)
Thea v tramvaji
20. 01. 2021Prosecký já to přirovnávání k dračicím taky nemám ráda. Díky za přečtení :)
Zaujalo. Zrzky, redheads, se často prezentují jako dračice. Podle mých dosavadních zkušeností nemůžu korelaci barvy a přitazlivosti potvrdit.
blacksabbath
20. 01. 2021já jedu v černé....ale baréčka nehraju.... C,G,D,A,E mi stačí občas Am,Em.....takovej základ....karty mi rozdal osud....tak s nima hraju......tož tak.......*/*************
V zádném prípade na tebe jako ctenár nevytahuji cervenou kartu. To ti spokojení prece nedelají. ;-)
Díky holky. Je to jen taková srandička, ale vlastně ty barvy řeším celý život a dělám si z toho srandu. V první třídě to moc sranda nebyla, ale na střední už to začalo být celkem zajímavé :) A to, že hrajeme každá s jinými kartami, to je prostě fakt :) Díky za zastavení...
Pěkné, obzvláště:
A pak jsi se objevil ty - milovník brunet! “Barvy jsou irelevantní”, řekla jsem si a vytáhla eso. Červené.
„Měla červené šaty a červené vlasy....“Jo a baréčka budeš hrát ty!
TIP
Já Lucie píšu...
20. 01. 2021Theo, pěkné, milé... :) Zrzavé vlasy možné nejsou v módě, ale já je miluji! Možná to je tím, že je nemám :) TIP!