Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHlasování II. kola soutěže v poezii 2021
Autor
Báseň_roku
Hlasování II. kola celoroční soutěže poezie proběhne od 21.6. do středy 30.6.2021 do 18,00 hod.
Vyberte prosím ze 14. soutěžních básní PĚT, které vás oslovily nejvíc, a pokud možno na tento arch pod seznam básní - do komentářů - napište názvy básní a HLAS.
Tipy se mohou dávat např. básním, které chcete "ocenit" ještě mimo soutěž, ale Hlasů má každý jen pět a ty budou započítány, ne tipy. Básně jsou umístěny nejprve v Dílně, již jsou klikací odkazy zde.
Diskuse, komentáře, ev. rozbory pod všemi básněmi v komentářích jsou samozřejmě vítány!
Začátkem července 2021 bude zveřejněn žebříček umístění podle čtenářské úspěšnosti a autoři "vystoupí" z anonymity. Prosím, nezveřejňujte své básně dřív, než budou "odtajněny" - děkuji.
Všem zúčastněným i čtenářům přeji příjemnou zábavu!
...........................................................................................
SEZNAM BÁSNÍ II.kola:
36 názorů
Než uhasili oheň
Umyj si hlavu
Spasitel na baterky
U jednotlivých děl jsem se rozepsal a uvedl jsem, čím si mě podmanily tyto tři básně. Seřadil jsem je i podle toho, kterou bych dal na první, druhé a třetí místo. Mají hloubku, smysl pro rytmus, zavádějí mě někam, kde dovedu snít a za to jim děkuji...
Hlas:
Spasitel na baterky
Svět v horečce
než uhasili oheň
Na malinách
Umyj si hlavu
Nic jsem nečetl a publikoval jsem to až asi po týdnu, když to stejně četli jen tři lidé a nikdo víc...:-(
Báseň_roku
29. 06. 2021Delfíne, psala jsem ti zprávu a zde také vysvětlila, byla v ten samý čas, kdy probíhá tato soutěž, také na Libresu, což pravidla nepovolují. Díky za pochopení, BR.
Postupnou selekcí jsem se proškrtala k následujícím básním. Přitom každý text měl co nabídnout, tudíž to bylo velmi těžké. Hlas -
Vylisovaná
než uhasili oheň
Umyj si hlavu
Svět v horečce
Na malinách
Báseň_roku
27. 06. 2021atkij, díky za upozornění, našla jsem jednu báseň na jiném litwebu a bude diskvalifikována pro porušení pravidel... mrzí mne to, ale nejde jinak...
Takže pro všechny, kdo dali Hlas básni Nostalgická, je možnost přidat ještě jeden Hlas místo ní... díky za pochopení.
Báseň_roku
27. 06. 2021atkij, jestli nějaká báseň vybočuje z propozic k této soutěži, napiš prosím, oč se jedná:
Autoři mohou poslat
jednu dosud nepublikovanou báseň v libovolné poetické formě na
libovolný námět...
Thea v tramvaji
27. 06. 2021Dávám hlas:
nevíš
Umyj si hlavu (ach ta kůže!!!!)
Spasitel na baterky
Nostalgická
Platí zde stále, že v soutěži uvedená báseň má být zcela nová, nikde jinde (na jiných litwebech) či dřívě zde ještě nezveřejněná?
HLAS:
Vylisovaná
Svět v horečce
Umyj si hlavu
Na malinách
Nevíš
PS: Omlouvám se všem autorům, že pod díla nestíhám psát své pocity, komenty a rozbory. Já teď zkrátka nestíhám nic, a tak jsem ráda, že jsem snad stihla aspoň hlasovat!
Já za malý okamžik napíšu pětku. Správně, nejsa pedagogem, nepůjde o nedostatečnou pro nějaké dílko ani pro organizátorku Irču. Zveřejním jako řada kolegů a kolegyň nade mnou svoje hlasy. Tvůrci následujících básní se tedy mohou zachvět radostí, že jim Gora při pouzávěrkovém sčítání přidá na pomyslný tácek čárku.
Ale zanechávám doprovodného žvatlání a
dávám HLAS:
ZÁŘEZ V DUŠI
UMYJ SI HLAVU
ZNOVU PARYBAMI
SPASITEL NA BATERKY
NA MALINÁCH
Hlasuju - než uhasili oheň
- Svět v horečce
- Spasitel na baterky
a děkuju za soutěž :)
Díky všem za zájem o soutěž, uzávěrka je posledního v měsíci červnu, a LGarro - ano, tady je to správné místo pro HLASování :-)...
A ještě : než uhasili oheň... Ale bojím se, že jsem "přetipovala.."... Ale tady je to oficiální, že?
dievča z lesa
21. 06. 2021HLAS:
Svět v hořecce
Umyj si hlavu
znovu parybami
Na malinách
Nevíš
HLAS:
Vylisovaná (za mě o 3 parníky přede všema ostatníma - to kdyby byla s někým nerozhodně, tak toto rozšířené hodnocení nechť jí pomůže)
Křídlodonášková
Tulák
Nostalgická
Nevíš
HLAS:
Vylisovaná
Sonet 28
Spasitel na baterky
tulák
Nostalgická
I pět hlasů se zdá být málo, bylo těžké se rozhodnout, každé dílo má své kouzlo :-)
Děkuju, Janino, takhle se budou daleko lépe sčítat Hlasy než roztroušené pod básněmi, ale tam jistě čtenáři i autoři uvítají hodnocení, debaty, tipy:-).
HLAS:
znovu parybami
Umyj si hlavu
Svět v horečce
Křídlodonášková křídlatice
Vylisovaná