Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTiše (zprávy z Anniny dovolené) - díl II.
Autor
annnie
II. Adam natáhne ruku Matylda, pondělí 12.7.2021
Takže to bylo
jedno malý nedorozumění
v úterý...
jedno ve čtvrtek...
sčítá to Anna,
a obě nakonec překryl Adam
těma velkejma
něžně rozevřenejma dlaněma
No
a pak jedno v sobotu
To ale fakt nebylo malý
A proto Anna poprvé vyslovila
to Slovo
Znělo tak smutně smutně smutně,
až se sama polekala
ale nebylo už jak ho polknout zpět
jak ho zapomenout
a tak padají další slova
například:
Nejsem tvý děcko!
Nebo:
Tohle není rovnoprávnost!
A z druhý strany:
Tak jsi to měla udělat po svým!
A přestože se zatím přece jen nerozejdou,
Anna cítí:
Odteď už
ach, jaká škoda...
nejsou všechny možnosti otevřený
jak byly dosud
Brána do Spolu
se potichu zavírá
a nad Adamem a Annou
zapadne slunce
Měsíc však nevysvitne,
neboť je novoluní
Co se dá dělat
vzdychne si jeden z nich
a všichni víme, který
Koneckonců ještě nám možná zbejvá
spousta krásnejch dnů i nocí vedle sebe
To není málo
Třeba si zvyknu
a zas budu veselejší
Tak proč teď, sakra, takhle trapně hloupě nedůstojně
pláču?
Anna si myslí,
že všechno,
co je na světě k měnění,
má měnit ona
A tak je nesmírně překvapená,
když Adam
nečekaně
strčí nohu do tý brány
a rázně ji rozevře doširoka zpět:
Já už jsem pochopil,
co tě tolik zabolelo
A dlaň se tiše dotkne dlaně
A vtom – cítíte to? -
za tím neznámým Dokořán
jemně se kdesi rozvoní
bílá
růžička
a – poslouchejte:
kamenným domem
tiše zní
starej
venkovskej
valčík
43 názorů
Mě víc vzal první díl.
Nojo... Já tu s tou láskou už nějakej čas otravuju... Je to trochu trapný, ale co mi zbejvá - je to holt síla... Díkyza návštěvu! Měj se vesele, pá a.
Janino... No - zdá se... zatím... Ale hin sa hukáže... :) Nicméně ponechme si zatím tu sladkou iluzi... Díky! Měj se skvěle, pá a.
Lucie, mě zase velmi zaujalo sloveso rozrozkošnit se :) Bravo!
Dokonce i když jsou s ním problémy, toho Adama závidím... Určitě je mnohem chápavější a vlídnější, než většina chlapů, co znám :-)
Lucie milá... Jojo, ty hepáče... :) Kdo by je nechtěl...
Líbí se mi, jak to se mnou tak trochu žiješ... Díky!!! Á dva tři pá a.
Já Lucie píšu...
21. 07. 2021Tak nádherné, annnie... To je až na ukápnutí slzičky :) Ale raději se rozrozkošním sem. Tolik všeho krásného... K tomu hraje hudba už jen z toho, co čtu. Z bouře a chmurného deště se pěkně vyjasnilo a dlaně se opět spojily. Anna si musí připustit, že ona není jediná, která má dělat změny, je to i na něj.
Happy end, díky Bohu! Tvá tvorba k tomu vždy nabádá, šťastně...
* * *
A and A
ať takovej venkovskej valčíků víc
Haničko... Aničko... Moc děkuju. a já přeju, ať se ti tvý sny ještě splněj.. Nikdy není pozdě a.
vidím, že mám veľa zameškaného... nedá sa všetko zhltnúť naraz, lebo...
pri čítaní naskakujú obrázky toho môjho pochybovania, neistôt, očakávania, ktoré sa nenaplnilo tak, ako by som chcela...chvíľami túžby po trochu inej láske, iných reakciách...ale to už bolo dávno a nemalo to šancu...
Adam a Anna sa ľúbia ...držím palce, nech je viac toho pekného, hoci vo vzťahu bývajú aj menej pekné chvíle, ak je tam láska, dobrého je a bude oveľa viac...
Benetko, díky, a nijak se tím netrap :) :) :)
Třetí díl, pevně doufám, nebude. Ale zas nějaká další ze stromu poznávání Adama jistě ano :)
Měj se a směj se! Pá a.
Alegno, moc děkuju za tak krásný, krásný, krásný slova! A do čtvrtice: měj se krásně! Pá a.
Evženie, ANO. Zrovna to tu (myslím včera) psalo dievča z lesa: Ustoupit do lásky... Pěkný, co? Díky! Měj se krásně, pá a.
Marcelko, souhlasím. Adam si tvé sympatie rozhodně zaslouží. A Anna je sama ze sebe rozpačitá taky. Ale je taková. Mimo jiné...
Měj se fajn, pá a.
Black, díky dvojnásob :)! Za oddychnutí i milou pochvalu. Měj se oddychově!!! Pá a.
Dievča, díky. A já už vítr posílám do Písmákova :) Tak ať tě též jemně ovane! Měj dny jak taneček na paloučku... Pá a.
Ano, Aru... To je vedlejší účinek depresí... tedy, pokud člověka nepovalej. Vím o tom svý. Díky.
no, v posledních časech prostě víc věřím ve šťastné konce ;)
ale stálo mě to skoro 30 let depresí, zoufalství a frustrace :D
Revírníku! Tak i ty mě dojímáš? Ach... Děkuju. A přeju krásný časy... Pá a.
Gabi... U tebe o tom nepochybuju. A velice mě to těší... Díky moc. Přeju voňavý dny. Pá a.
Aru!!! No comment...
Díky!!! Konečně poznávám ještě většího happyendaře, než jsem já :) Tak tedy be happy!!! Pá a.
Kočkodane, dojímá mě tvý soucítění. Děkuju. A ano, i já se vždycky moc těším na reakce písmáků a těší mě si s nima psát a leckdy i polemizovat...
Měj se krásně a zůstaň při mně, prosím :) Pá a.
Květoni!!! Takovýhle tipy si nech a dávej mi jen ty, o kterejch nebudeš pochybovat! Ne že bych nebyla potěšena, když mi někdo dá tipem najevo, že se mu můj text líbí, ale sběratelka tipů nejsem. A když mám někdy podezření, že mi někdo dal tip "za přátelství", je mi to spíš trapný...
Nicméně k tvýmu dotazu: Ano, má ho ráda. Má ho velmi ráda. A trochu se občas souží, když jim to někde zadrhne. Ale čestný nepionýrský, že pochopení a toleranci se velice snaží v první řadě dávat...
Díky, že mě čteš. Doufám, že teď nepřestaneš, když ti vracím tipy :)
Přeju krásnej čas, pá a.
Cassy, díky! Jo. Píšu v sopce svýho života a sama jsem si sopkou :)
Měj krásnej dynamickej čas :), pá a.
Ach!
No já hověz!!
Sám SAMOjediný žijící z Lásky a pro Lásku tak_! Právě Ji jsem opomenul ZMÍNIT... :(
Avšak jsem si vědom toho že tam JE!!! Evidentně ne přímo v řádcích ale_! MEZI NIMI ZCELA JISTĚ!!!
PeS: Třetí díl...?
Milý Slávku... Popravdě: asi se mi to vlastně nepovedlo tak, jak jsem chtěla. Protože ano - bolest i touha i naděje... ale hlavně tolik lásky. A tu z toho zřejmě málokdo vyčet... Ovšem tobě moc díky za to, jak se mnou tenhle i jiný moje texty koušeš, polykáš, trávíš - a často i vychutnáváš... Měj se krásně!!! Pá a.
To je moc dobře. Vztah dvou lidí je jako tančit valčík. Občas musíš udělat krok i dozadu.
Marcela.K.
13. 07. 2021Nějak začínám fandit víc Adamovi... z Anny je mi rozpačitě.
Kdyby jí bylo osmnáct, tak budiž...ale vím, že není.
blacksabbath
13. 07. 2021Uf.......to jsem si oddychla......mimochodem.....krásně napsané!!!!!
dievča z lesa
13. 07. 2021také obyčajné odistené zázračné country razdvatri ... annnie želám ti vetrík
gabi tá istá
13. 07. 2021cítíme*
Já si s busícím srdéckem dovolím poznámku jadrného typu. Podobnými výzivnými výrazy kolem sebe nemetám denne, tak doufám, ze mi projde bez velkého pohorsení a moje roky pestovaná image slusného chlapce nedostane rádne za usi a neskoncí v propadlisti dejin. Takze: Zivot holt umí bejt zkurvene slozitej… (tuto jeho vlastnost poznávám i na vlastní pokozce)
A krome dílka (u tebe, Annnie, standard) se mi zamlouvají i komentáre kolegu ctenáru.
Hmmm, tak nevím. Má ho ráda, nemá ho ráda, láskou se souží, po jiném touží nebo co? Je to jenom chlap, ne? Úplně jiný živočišný druh. To je potřeba vzít do úvahy. Pták a ryba spolu žít pochopitelně můžou, ale chce to substituční vztah, pochopení a toleranci. Tip dávám jeden za obě části, a ještě ani nevím, jestli tak úplně rád.
jsme uprostřed seismické aktivity...živé i neživé přírody...a protože náš senzor stále pracuje...chvějeme se i my...!
a protože psaní je ventil, tak piš
Je v tom tolik tolik tolik...! Tolik co jednoho nutí přemýšlet nejen nad Annou s Adamem ale hlavně pak sám nad sebou. Tolik...bolesti? Tolik...touhy? Tolik naděje...? Tolik všeho...