Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNovinky 25.5.02
Autor
Olda
Pár změn
- V diskuzích u klubů funguje listování po částech, tedy čtení nebude tak zdlouhavé. Diskuze se plně přiblížily dílům, tedy je možné pouzívat avíza, atp. Do klubů se dá přídat diskuzí více, ale o tom již v nápovědě pro správce klubů.
- Po přihlášení naleznete vedle nových sbírek i seznam nejaktivnějších klubů. Zobrazí se pět klubů, které v posledních 30ti dnech vykazují nejvíce dění.
- Novinky v klubech se dají zpětně listovat, nejste tedy omezeni na posledních 15.
- Založeny nové kategorie děl. Miniatury a aforizmy (před pár týdny i překlad).
- Odkaz uložit u každé zprávy.
- Při založení nové sbírky se zašle avízo autorům, u kterých jste v seznamu oblíbených.
- Sbírky je možné mazat a je opraveno zobrazovení data a kategorie.
- V úpravě děl ošetřeno neúmyslné prodlužování prologu.
- Zobrazení děl nových od posledního přihlášení opraveno tak, aby se při přihlášení dříve než za den zobrazila skutečně nová díla.
- Opravena funkce zobrazení posledních kritik autora volaná z jeho informační stránky.
- Chyby v Pokecu. Obnovuje se již i v prohlížeči Mozilla. Mělo by zmizet i tlusté písmo, které se občas chybou zobrazovalo.
Výpadky
V třetím květnovém týdnu došlo ke dvěma výpadkům Písmáka. Za poslední rok byly v součtu nejdelší. Úterní způsobil nedostatek místa na disku a přetrval až do středečního poledne, ve čtvrtek se zase firma, u které je počítač s Písmákem umístěn rozhodla pro klíčové stěhování do nových prostor, tedy jej po dvakráte odpojila.
Obojí dokazuje platnost „zákona schválnosti“, protože v podstatě celý rok jsem schopen na výpadky reagovat, tento týden jsem byl uvězněn v nemocnici a docílit nápravy po telefonu stálo jisté úsilí.
Po tři čtvrtě roce bez výpadku a následných dvou měsících to bylo tedy vážnější škobrtnutí, pokud máte nárazově pocit, že Písmák nefunguje, je to z velké části způsobeno buď neprostupností linky na vaší straně, popř. nárazovým velkým vytížením. V denní špičce (mezi 13-16 hodinou) je na počítač připojeno několik stovek uživatelů najednou (i z dalších projektů, které vedle Písmáka stroj obývají), což může způsobit pomalejší odezvu.
* jako zpráva se autorovi doručí email odeslaný na adresu přezdívka@autori.pismak.cz
(obojí zatím pro autory bez češtiny v přezdívce!)