Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZačátek, prostředek, konec
Autor
annnie
Začátek, prostředek, konec P., sobota 1.1.2022
Nové slunce se třepotá na obloze,
ale nový Annin den váhá začít:
co je?
Dnes
začíná
nový rok
a Annu bolí všechno přesně
uprostřed:
bolí ji hroty prsů
bolí ji za pupíkem
bolí ji v podbřišku
bolí ji v kříži
bolí ji v měsíční krajině
a tak uprostřed
široké postele
jak panna
na přídi korábu
uprostřed širého moře
nechává plynout vlny
bolesti
a bitá přívaly
tichounce pofňukává
Mayday! Mayday! Mayday!
Och!
Aniž by Anna tušila,
z levoboku se již blíží
záchranná ruka Osudu
a znenadání
položí se jí na pupík!
a hřeje ji až do samého středu
její ohrožené existence
Och...
To věstí dobrý konec!
Ano, skutečně:
Anna vstane
tažena něžnou rukou Adama
a den konečně může začít
A řekněte, jestli tohle nevěstí něžný
rok:
když ti dva vyjdou ze dveří,
ukáže se,
že zatímco spali,
vykvetly na dvoře sedmikrásky.
46 názorů
Marcelko :) Ruka Osudu je přítomna permanentně, ale někdy dá pohlavek, někdy podá espumisan a někdy se vtělí do něčí laskavé ruky :)
Komentářema netřeba se zabejvat, řekla bych. Já komentáře považuju primárně za vzkaz autorovi a tudíž až na výjimky čtu jen ty, co jsou určeny mně.
Měj se lehce, pá a.
Marcela.K.
17. 01. 2022...asi by to chtělo espumisan :-))
Ale jo, ruka Osudu je lepší varianta. (Já jen abys měla variantu, kdyby náhodou nebyla po ruce - ta ruka.)
P.S.: Nebaví mě číst komentáře, když jich je moc.
Anna vstane
tažena něžnou rukou Adama
a den konečně může začít
A řekněte, jestli tohle nevěstí něžný
rok:
když ti dva vyjdou ze dveří,
ukáže se,
že zatímco spali,
vykvetly na dvoře sedmikrásky.
Krásně napsané, TIP
Cassy... Moc děkuju... Tvá ocenění jsou balzám na duši i ego :)
Měj ten rok krásný! Pá a.
póry rozevřené...houba saje...další rok s tvým neopakovatelným rukopisem...
blacksabbath
04. 01. 2022no mě když poránu něco bolí...řičím juchů...ještě žiju:-)))))....ale ty jsi to krásně napsala..*/**********
No Evženie!!! A co ten tvůj krasavec??? Jsem konsternována!!!!!!
Jsem ale samozřejmě velmi ráda, že tě v novém roce zřím, a bohdá zas někdy zoči-voči! Zatím díky a měj se krásně dnes i po celý rok, pá a.
Bixley, souhlasím. A nutno říct, že Anna si je toho vědoma :)
Díky, přeju krásnej večer i rok, pá a.
Evženie Brambůrková
02. 01. 2022To je prostě dokonalé. Taky si budu muset nějakého vynajít.
Atkij, to jsem moc ráda! Díky. Houpy hou... Krásný večer a dobrou... Pá a.
Lastgaspe, milý pane doktore :), ano. Zázrak...
Díky, měj se zázračně, pá a.
Štírko, kéž by... Sama sobě to závidím a každému bych to přála...
Měj krásnej večer i rok, pá a.
mäkkučký vankúšik priletel ...***
Vaše prevozchodítělstvo! Fíky! Dozrávají ti? Ach, jak ti to závidím!!! Miluju čerstvé fíky...
Nojo, toť otázka - budou sněženky bez sněhu??? Ale vzhledem k tomu, že svět taky zdaleka není jen krásný a sedmikrásky vykvétají dál (a to už v lednu), dá se asi předpokládat, že sněženky budou...
Měj něženkovej večer, pá a.
To je krásné...jakobych slyšela povídané laskavým, laškovným hlasem. Nechala jsem se příjemně ukolébat.
Problém výskytu ranní bolesti v začátku se v posledních letech přesouvá do stále mladších věkových skupin. Pokud jde o bolesti ve středu břicha, podbřišku a zad, nehrozí slepé střevo, a to je dobré znamení. Přichází zachránce s něžnou rukou a dotekem, který není na recept se stává lékem, který odstraní trauma, a nakonec i sedmikrásky rozkvetou. Zázrak?
Ano - Každý by měl mít někoho - Kdo je tu v té jisté chvíli jen pro něj!
Ahoj Annie, mne sa asi ešte bimbajú pozdné figy na záhrade a čakám snežienky. Ale budú snežienky, ak to so snehom bolo vachrlaté?
Potešilo aj tu na Slovensku.
po sedmi dnech, že vám vyrostly na zahradě krásky? no to je báječný :D
tak ať se daří v novém roce 22022 ;))
dievča z lesa
01. 01. 2022a deň a rok nežne začína ... ***
Adamovi závidím, Lubošovi by Anna jeho pazouru nejspíš okamžitě přerazila... Ale hlavně že je líp. Co se týče bolesti, tak nepřeji žádné, nanejvýš velmi zřídka jen VKV, tedy vlny velmi krátké.
Alegno, ano, vypadalo to bledě, ale nakonec se to vybarvilo do růžova :) Díky. Přeju růžovej rok, pá a.
8hanko, díky! Ráda tě tu vidím v novém roce! Přeju taky něžný rok, Pá a.
Jamardi, díky! Přeju též krásnej a šťastnej novej, a záchranná ruka osudu kéž je nám všem v pohotovostním režimu :)Pá a.
Zeanddrichu, ještě, že tak! Anna by bez Z.R.O. byla úplně nemožná...
Díky, pá a.
Gabi, přesně! Kdyby každá měla svého Adama, a každý svou Annu :) :) :), vypadal by svět o dost veseleji...
Tak u tebe taky sedmikrásky??? No tedy! Přeju ti květný celý rok, pá a.
ako inak začať nový rok ako Adamom?
Nežný rok - aké pekné...tak nech je taký celý...aj keď nebudú každý deň sedmikrásky budú iné z lásky...
Zeanddrich E.
01. 01. 2022No jo -záchranná ruka Osudu se opravdu často objeví tam, kde jsme ji ..rozhodně nečekali.. .
každá by mala mať svojho Adama :)* sedmikrásky kvitnú aj mne