Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAutoportrét
28. 02. 2000
17
3
4466
Autor
clovrdik
Tvářim se
že jsem chytrej
Tvářim se
že jsem dobrej
že jsem nad věcí
že všechno zvládám
na patřičný profesionální
úrovni
Tvářim se
že dobře píšu
že jsem šťastnej
že mám ideály
a sílu je naplnit
Jde mi to skvěle.
Sám bych tomu uvěřil
kdybych nevěděl.
Tvářim se
že tě miluju
Moc mi to nejde.
Přitom je to pravda
tohle jediný.
Tvářim se
asi dost blbě.
Ale to už stejně
nevidíš
tůůt, tůůt ...
3 názory
Prouzo, tohle ještě tak smutný není ... smutný to (tenkrát) bylo, když to nedopadlo :-) ale to je už holt život, tak tak ...
Meggie - ale vůůbec ne; naopak - život je super :-)); a že se občas něco nedaří ? no nedaří, no, ale přece se z toho nepotento, no ne ? :-)
Snad začátek hlubší sebeanalýzy... za předpokladu, že to není jen hra se slovy...Aby to po mně nesklouzlo jako mýdlová pěna, muselo by to být hlubší... a tak se těším, že se dočkám. Přeju hodně zdaru.
Kingu, byl to vypsanej jakejsi pocit, když jsem to psal, ale o hlubší sebeanalýzu ani tak moc nešlo :-)). Ale za názor děkuju :-)
Kuchleis : autorova kdysi marná zamilovanost :-)))) A hele, tý slečně se ta báseň tehdá líbila, i když nic víc :-))) Tak co víc hledat ? :-)) Ale jinak děkuju za kritiku :-).
Tvoje tvář mi někoho připomíná. Kde já jsem tě chlape jenom viděl? Á už vím, to bylo před deseti lety v zrcadle. Moc jsem se, na rozdíl od mého okolí nebavil, ale za dalších sedm let přišel happyend, já si jí vzal a dnes už jsou na mě skoro tři roky dvě.
A jestli bude po ní, asi brzo navštívím obchod se střelnými zbraněmi. Jo ale já se tady vykecávám a na něco bych málem zapomněl - TIP!
divné...nejak mi to pripomenulo samu seba....dávam tip niečo podobné som vytvorila aj ja....viem čo si asi chcel povedať....
tiež sa niekedy tvárim.....
Blaznivkaaa
24. 06. 2001
Momentálně se netvářím, ale říkám srdečně...."Tohle se mi moc libilo."-))) Tváříme se a máme každý mnoho tváří.....:-)
Tady se asi poznalo hodně lidí.
Bohužel patřím -někdy -k nim, i když čím dál míň. Doufám...
PeerGynt, no jo, až teď jsem si všimnul, že jsem se při zadávání kategorie uhmátnul :-)
Tváříme se a to nám jde nejlépe...
už jsme holt takoví...my lidé...Kdybychom se jednou konečně přestali tvářit...byl by svět hezčí...snad
tváříš se? netvař.....dělej :-).
Jinak to má kouzlo :-).
Líbí se mi víc tvoje lyrické než epické....ale to je taky názor, vid?
.....je :-D.
Tohle je moje krevní skupina Tohle jsou moje myšlenky Tohle je báseň, po které následuje hluboké ticho - každej si to musí přebrat sám
Dávno tomu bylo?!:O) Archivy promlouvají o matce moudrosti - opakuj po mě: NĚCO BUDE!:O)))) Ať se těšíš nebo bojíš:O))))
Líbí se mi, že se snažíš demaskovat - to ti celkem jde - jestli se tomu dá věřit /?/:O)))
Miroslawek
10. 03. 2000
pro clovrdku : to naše " Tůůt " s tím v básni nemá společnýho doslova a do písmene nic :-)
Bára Braun
28. 02. 2000tůůt, tůůty..život je fakt krutý
furt se nějak tváříme když vypadat se snažíme a pak se v tom smažíme...
Napsal si to hezky