Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO kočičí krok
Autor
Gora
Černá primabalerina, žhnoucí
měsíčky mandarinek ve stínu
kličkuje mezi kotníky.
Bez drápků vyšplhá na cizí
předloktí a nekonečně dlouho
vychutnává svět.
47 názorů
Až na to, že se mi nezobrazují fotky, je to půvabné. Ale docela jsem se i bez fotek obešel.
blacksabbath
08. 05. 2022avi...obrázky:-)))
blacksabbath
26. 04. 2022Irčo......too je ...milé-krásné:-))))
Radovan Jiří Voříšek
23. 04. 2022osobitá imprese
dievča z lesa
22. 04. 2022prítulné dielko ... aj hlavou dole***
Theo, "obávám se", že už ne... za třicet let prožilo život zde na kopci tak kolem sta koček /nejvíc sedmnáct naráz/ - a prošlo jich nepočítaně. Ani jednu jsme si nikdy nepořídili. Doufala jsem, že už žádná nepřijde, ale...
Díky!
A je ta náruč ještě stále cizí? :) Moc se mi líbí konec, který je rozpustilý jako to kotě.
Markel, díky, dcera je má krevní skupina... u nás se koček + kocourů schází tak kolem deseti.
Díky, Abakus, drápky pochopitelně má, ale ještě mne neškrábla - je velmi něžná.
Bezpazúrovitú verziu mačiatok sme ešte nemali.
Je to krásne a dobre sa to číta.
Renato, první fotka je ze dne, kdy k nám přišla - nepovedlo se ji vůbec vyfotit, chtěla jsem zachytit, jak je hubeňoučká. Jen naše stíny se povedlo zobrazit - a ještě ne kotě z profilu. Na druhé je asi měsíc u mne... díky!
Moc hezká kočičí óda, jsou to naše přítulné kožíšky a velcí akrobati. Rovněž zajímavě pojatá fota.
Jarmilo, díky... je to nalezenec, ale strašně vděčný.
Psi rádi olizují třeba ruce, když jsou na gauči s námi:-)).
Zajímavá exkurze do světa koček :) S akrobacií s hlavou dolů u kočky nemám zkušenosti. Akorát to kličkování mezi kotníky jsem zažila. :)
My jsme měli psy a ti se nešplhali, jen se přidali, když jsme byli na zemi, nebo se dotýkali kam dosáhli a prostrkovali hlavu různými skulinami, nejčastěji mezi rukou a tělem. :)
Kočka má opravdu krok jako balerína.
To je pravda, Luboši. Ovšem u sebe předpokládám výskyt spíš obvyklých domácích zvířat... a díky.
Bez drápků umí až na předloktí hezky šplhat také například krajta. (mrk)
Díky, Jani.
Píšu si takový Zápisník, co se u nás na jaře /se zvířaty/ dělo, ještě o ní bude řeč...
Irenko, pěkná básnička a roztomilá kočička :-))) *** Jsem kočkomilka :-)))
Díky, Evži... na dolním snímku už vypadá dobře, po měsíci u nás. Je nalezenec.
Jsou to krásní tvorové. Skoro jako pejsci.
Příjemná záležitost. Z první strofy jsou nejvýmluvnější první dva verše. Druhá se mi líbí celá.
To je Irčo moc krásné. Nejsem si ale jistý..., o kom o čem...? Je to vnučka?