nějak málo zhulený na mý gusto... :o)
moc pěkný přivonění k sirům ústních komínů , každej to hold vidí jinak , ale ty podstaty sou stejný .) *
je to tak dávno...že už si ani nevzpomínáme...ale máme pocit...že šlo o ten pocit...kterej na nás padl. No...možná bychom to naopak četli....chjo...co to zase kecáme.
Gdybychom to jen věděli dřív... ...snad bychom to ani nečetli...
TIP!!!!!
..(smělá otázka..chm skorem na tělo)...co kdybyste věděli dřív?
Ta písnička tam prostě sedí. Slyším tu melodii a k tomu ten tvůj kousek...je to smutný, je to realita, je to tip jak Brno! Za tohle opravdu DÍK! .)
Everybody smoking marihuana od Jima Čerta znám...samo...
Mari-Marihuana,Mari-Marihuana,Everybody smoking marihuana!!!
hned bych smotla brčko...ne,omlouvám
TIP JAKO HROM !!! A NEJOBLÍBENĚJŠÍ !!!
Jamajskej rum
Bob M.
Gentleman
...
ještě teď se mi z jednoho zážitku kroutí vlasy...
...
Mě se kroutí vědomí, když pomyslím na své zkušenosti. Na druhou stranu to bylo fajn....
Ale k dílku - heršvec - dost dobrý a vzalo mě to....
Každýmu se něco kroutí: vlasy, vědomí, svědomí a někomu i ty oči!!
Everybody smoking marihuana je od Jima Čerta, znáte to někdo? ta je docela hustá... a todle teda taky, vlasy od vína...
Todle je pozor! NEJHUSTĚJŠÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bolí!! A ten konec nejvíc jak může, zadržuju slzy, protože co je mi vlastně do toho!!Trochu nerozumim zlodějů koní král, ale já si to ještě párkrát přečtu a pak pochopim. Snad. Dá-li se mi věřit......
Děkuju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ondřej. Uprostřed stáda. Já moc děkuju. Taky jsi jedna z mála, co to může pochopit. Vždyť oni jsou úplně vedle!!!! Dobře, dobře, nemůžou za to, ale docela mě vzalo, že jim nedochází to hlavní. Myslej úplnej opak....
Jak by mohli, pravda. Krásnej Ondřej, dá-li se to tak říct.Děkuju!!!!!!!!!!!!
ale nepovezeme ho......;-)
ve sbírce zvadlejch růží.................to jsou přeci Wanastovky, což jsi to Quinne nepoznal?
..............a netvař se tak na mě, že jsi uplně zlá, jsou rána, kdy to nekončí,.................., sklenici dolejvááááááááám
sakra sakra:-))) jasně že smokING a nee smokEN:-) omlouvám se:-)
Hem,myslim,že ani moc málo ne :o) ...vlasy od vína,kouzlo usíná...