:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
***************************************************************
hej...tak tohle je super...moje soustrast i sympatie..tipik****
alim: je to jen básnička, žádnýho synátora ještě nemám :o) ale jestli jednou bude takovejhle, tak s ním radši zatopím v kamnech, než bych ho pustil na ulici :o))
tak to ti chvallim..s tou vychovou...ja ziju v cizine a presne tohle tady vidim...a deti mam a snazim se je taky rovnat do latky tim, ze jim vysvetluji, ze vsechno cizi, neni rozhodne ryzi...a ze Cechuni...se ve svete az tak moc stydet nemusej.... hezky den..:-))))))))
Tak váhám nad tím závěrem, napadá mě "postele" jako ať jde radši spát než aby plkal takový nesmysly, ale úplně mi to nesedí, tak nevím...
Jinak co se překladu týče, podle mě pes jedině žhavej...
No, to nemá chybu :o)))) ***
Jony: já a sprostej? od kdy? :o)
No nic...neprošlo to...tak já zase pudu... :o)
No vidíš, že to jde i bez srosťáren... :o)
:-))) TIP a taky jsem pro zhudebnění! :-))
Yfča: týjo a víš, že jo? :o) spáchat k tomu nějakej refrén... a pořádně řezat do kytary... a kdyby do toho šel Pepa Vojtek s Kabátama, dostalo by to ten správnej šmrnc :o))
Refrén by to ani nepotřebovalo, stačila by mezitímní pořádná řežba do sladkých dřev! :o)
To je superiózní. Je docela zajímavé, že nikoho nenapadlo, že by to mohl být text písně. Už po pár verších mi v hlavě duněla ta správně úderná melodie. Sakra, tohle by byl hit! tip
Kdysi jsem viděl encyklopedii z Jů Es Ej, kde u pojmu Czech republic byl obrázek. Na něm byli dva borečci, jak nasazují koňovi podkovu ...
Díky za to, díky, že to vidíš podobně
Máš můj T*P
Jako vždycky precizní.TIP :o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Super! Není k tomu co jiného dodat, protože už vše bylo řečeno...
Vtipné, bohužel stále více pravdivé. Frčí frčí jen se leje, rákosníček z kouta kleje.
-))))))))))))) to je vonoooooo-))**
Fakt prima oživení,na rozesmání, pravdivý:-))))HODNĚ DOBRÝÝÝ!!!!
To nema chybu a nebo jsem si spis nevsimla. Clovek na to nema ani cas, jak o prekot cte a ceka na kazdy dalsi radek.
Děkuji, vyloudilo půlnoční úsměv:o)))
Můj upřímný t*
houmles: sem si říkal, koho to napadne prvního :o) moji reakci znáš už předem, takže viz výše o)
Tak to já se řadím na druhou stranu: V júesej je hnusně, sou to vrazi kapitalisti imperialisti uchylní blbí arogantní ... atp. ;-))
Spvxyzbzfn: nojo, komare.. vysaj!
Aki: Co třeba pálivej pes? A nebo horkej, žhavej pes... :o)
Ale my vegetariáni to překládáme jako sojovej pes ;o)
Líbí... :o)
:-))))))))))))**....parádička....Aki !!!
jééééééé díky Aki....pobavil si mě ...a to jsem si myslela, že budu mát zamračenej den :c))))))))))))
*g*
Nezklameš !!!!!
*****************
Díky moc všem :o)
Materula: určitě jsi ho už jedla taky... ale ty tomu říkáš párek v rohlíku :o)
Falka: sójový psy v Americe nejedí, ty jedí jen v Japonsku a tam tomu říkaj tra vanaka šivro hliku :o))
haháááááááááááááááááááááááá
Jsem zvědavá,s čím přijde za pár let moje dítko...
*
aki, fakt nádhera. promluvil jsi mě z duše. supertip :-))))
:)))))))))) tak tohle je super*
kalais: proč přehnal? a jak bys ty přeložila hot dog? :o))
a díky za tvůj úsměv :o)
kalais: jsi moc fajn magor... :o)))
zvonková: díky :o)
:-))))) .. to je parááááda ...:-)))) ****!