jsem otupělá.
pro dnešek končím
(sakra, Bloncka, vážně sis myslela, že ho přečteš celýho????)
né :o))
zatím brou noc, já se vrátím.
chci jen abys věděl (když už Ti nemůžu patřičně zkritizovat báseň), že jsem se na Tebe dneska vrhla, abys mě dostal z depky a pocitu nasranostii zasranosti. To se Ti nepovedlo. No, aspoň mám unavený oči. :o))
čím víc miluješ
tím víc stojí
:o)))))
no nic, jenom ze se nezdas :o)))))
já se nezdám, já se občas ividím v zrcadle, i když se štípnu........bohužel
místama mi příjde, že těch závorek je dost a dost; nicméně celkovej dojem z básně je velmi dobrej :-)) ... v Nuslích pochopíte život ... :-) TIP
ruby, to beru jako opak komplimentu, nebo je to mozna tim ze si to vykladam tvrdohlave po svym ;o)
jednou se svazes do vlastnich obrazcu a slov. a pak te to vtahne sem do pismaka az to sem budes chtit vkladat, teda pokud prezijes ukladani na hard disk.
ale je to pekne.
Hlavně, že si věříš.......
"sám sobě ještě věřím"...šťastlivče *
...no rozpláclej na tramvaji už asi život nepochopíš...život se nedá pochopit...doufám...:o)
...jináč jo, jo...!!
*
Prostřední část mi k celku jako takovýmu dost nesedí, vytrhlo mě to z jinak pěkně plynulý básně ... od {třikrát a dost} do {oprátky z rozumu?}, ale jinak to docela de :o)
TIP
to s těma hercema jsem nevěděl, zajímavý.
jak dlouho po posledním záběru se (přibližně)
ještě líbají?
to je ... skvělé, výborné, trefné a ... nemám slov básníku***** ani tipů nemám dost :)))
V Nuslích pochopíš život...! Svatá pravda:))
"... za kariéru OBJETUJU cokoli..." :-(
Chvilemi bolestne drsne... prechazejic do ztracene melancholie myslenek o zivote...dobre vystizene...
zoo, asi nejakej sotek tiskarskej ci co ;o)
Paji, na xenofoba je tam jako paralela s detskym hranim "na doktora", urcite jste si tak hrali i ty a Honzik co jezdil k babicce tam co ty ;o) a tak mi prislo ze kdyz to napisu "rovnobezne" s timhle, bude to jeste zesileny, uz takhle to je odporna myslenka...asi tak :o)
a diky!
Obětuj 'e' s háčkem a zase budem' kámoši.
Jinak jako obvykle típám, Tvé nápady oslovují moje hnízdo. :-)
*
Asta, spis startovaci prognoza ;o) a konec tam byt musi, sice by to basen nezmenilo moooooooc, ale docela dost :o)
Gaste, ja vim zes o tom psal :o) dik
zoo, jaky "e" s hackem? :o))
* krásná
objetuju mě taky mate :-))
nelíbí se mi: hrajeme si (nás víc) na xenofoba (jeden)....:-))
to víš....chodím tu prvně redakcí a tak jsem zdrsnila :-))****:-))
(mám v plánu dávat do výběru jenom nové zajímavé autory...no nevím...jak dlouho to budu citově zvládat:-)) )
ty tvoje hlubsi kritiky...ja jen...ze se v tom nachazim ( i kdyz mi to asi asni neveris...) pst :*o(
Tak mě napadá, že bilancuješ:)))), století je ještě mladé, já bych posečkal....:) No, jo, tak já už mlčím. To s těma hercema mi tam moc neštimuje, mohlo by to klidně končit pod Romeem, ale to by se dostalo docela někam jinam, kam bys to asi nechtěl. Ale na ty závorky máš patent, to je fajn, oceňuji rovněž Nusle a Bohnice:)*
máš zajímavou paralelu se mnou...jednou jsem napsal do Holešovic, do Bohnic a do Kobylis....tak se mi to vnitřně trošku spojuje....a podle mě jedna z tvejch nej.
*!