Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDny bláznů
13. 03. 2000
10
0
3710
Autor
clovrdik
A stalo se a vlastně co se stalo,
kdo ví.
Snad jen úlet duší, co chtěly vznést se
a žít.
Ne, nezlobím se, na to mám Tě moc rád,
co s tím.
A ty sama nevíš co chceš, seš hloupá
teď smím.
Ref.: Ten příběh dvou bláznů, co rádi se maj
A přesto říkaj lásce : Hey love, goodbye.
Vyrobili si peklo, mohli mít ráj
Asi ani nečetli od Máchy Máj.
Byli si hodně blízko, snad ještě blíž,
kdo ví.
Nesměli se líbat, i když to chtěli
a žít.
Svět je hrozně zvláštní, plnej rozporů,
co s tím.
Mohli jsme řídit Velký vůz a říkat :
teď smím.
Ref.: Ten příběh dvou bláznů, co rádi se maj
A přesto říkaj lásce : Hey love, goodbye.
Vyrobili si peklo, mohli mít ráj.
Asi ani nečetli od Máchy Máj.
Kam odešel čas a kam odešla´s Ty,
kdo ví.
Někdy si vzpomenu, teď budu se smát
a žít.
Tenkrát chtěl jsem Tě mít, dneska jen říkám
co s tím.
Jdu to spláchnout, na Tebe nebudu pít,
teď smím.
Ref .: Přijdou další dny bláznů, co rádi se maj
Řeknou svejm starejm láskám : Hey love ,goodbye !
Z nudnýho pekla bude bláznivej ráj.
A zase si nepřečtou od Máchy Máj ...
Supr,ale to uz si urcite uz slysel..Ale stejne ti dam tip(jeden z mnoha)
Prouzo, a myslíš, že to ještě stojí za to zhudebňovat to po devíti letech ? :-)
Krele, původně to měla bejt písnička ( aspoň tak jsem to zamejšlel, když jsem to psal tenkrát v třiadevadesátým cestou ze školy ve vlaku ), ale melodii to nikdy nedostalo :-)
Hmmm obcas trochu opouzivana spojeni ale k celkove atmosfere a nalade cele mi to sedi...
Blaznivkaaa
24. 06. 2001
ďáblíku :-)))) no, docela rád bych si to poslechl :-)) ja pravda, že to bylo zamýšlený jako písnička, ale melodii to v životě nemělo :-)
no ja si k tomu udelal muziku podle svyho, jsem si to tu vybrnkal...docela dobry, ale dals mi zabrat tema ruzne dlouhejma versema, funim jeste ted :o))
*!
Clime, však je to taky starý :-)) Ale kdybych to měl vysvětlovat, každej ten obraz bych si dokázal obhájit ve vztahu s realitou toho tuším zářijovýho večera roku 93 na vyhlídce na Teplice ... . byl jsem se tam kouknout vloni, lavička na vyhlídce zdemolovaná a stromy přerostlý, tudíž není vidět nic ... Ach, ta symbolika .. :-)
Je to fakt skvělý, chytlo mě to a to se tak často nestává. Láká mě dopsat k tomu akordy, fakt jo. Držím ti palečky, abys pořád myslel a psal tak, jak píšeš a myslíš:-)
Bára Braun
13. 03. 2000Petr_Antonin_Larva
13. 03. 2000
pro všechny : měla to být písnička, ale nezhudebnil jsem to. Asi proto, že to neumím :-)