Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedenní hlášení čís.
Výběr: Print, Pája, Wopi, Pepo, Gastarbajtr, dablik008, Danny
18. 07. 2002
23
0
6931
Autor
hermit
denní hlášení č. (číslo)
když tě
snědly ploutve zvukotmy
(toť jistotně ten básnický nocolog!)
pleskly blátivě...?
bylo mi pak těsno
bylo
na hlíně zelené vlasy
čechral jsem
čoudíky z myších pastí
(jakože sopky, né - chechtnu se)
ne že bych nedoufal
ale
japaby
ledabylost ta má
nejchutnější maska
plameníky rozběhlé prostorem
zvolna se zbavující
ho autismu
- to ta ledabylost - - - ?!?
zdánlivě
malátný hlas
co čeká
- na prst
k ochutnání?
depa k ochutnání...
(to se tak zvyklo říkat)
spíš
prstík strunu
k hudbě
většinou se čepejřím, ale najdi si sama, šmudlo:-), spíš tak z těch posledních věcí, třeba cyklus pohádek; nevím, nevím, ze starších nejstarších věcí zase jen máloco.
Cra - ouplně ouplně namátkou třeba série od 21.1. 03 do 28.2. 03 . . . tak nějak . . ..
Tak mi pověz, kterou se hdopýšíš, ať se můžu juknout na něco dobrého.:-)
Cra, jsem docela stejnej ješita, jako všici ostatní, ale jak kdy a jak kde....;-)
rád se hrdopýším některými svými věcmi, ale touhle zrovna né ..
Cra, Del: vy mi mluvíte z duše, vy dva..:o)
no fakt
z mýho pohledu je to jen nakročení, ale báseň to není; tož se ptejme, proč už sem to dávno nesmazal....??? ;-))
Nemyslím, že je důvod to mazat. Mně se spíš nabízí otázka, jestli tomu tady někdo z těch tvých ódy pějících fanoušků rozumí. Na druhou stranu zase..jsi jediný z těch "velkých umělců" tady, kdo zareagoval na negativní kritiku. Samozřejmě za tím může stát tvůj ironický úsměv, ale tady se to nepozná, viď...:-)
Tak jo...musela jsem se k tomu vrátit. Je to ve výběru, mělo by to být dobrý a asi budu vypadat přinejmenším divně, ale mně to prostě nedá..prstíky, čoudíky, plameníky, zvukotma...lacině prodaná hra se slovíčky. Ale poslední dobou je to tu in, jak jsem si sama vyzkoušela, takže je to asi v pořádku.
:-)) zařadil bych do klubíku "Děsivé novotvary krásného mateřského jazyka". Již obrozenci měli nápad s "čistonosoplenou".
- ve vší úctě - rozhodně to není můj šálek kávy. :-)
ďáblíku, přiznávám se čistě upřímně, že výběry od tebe mě těší obzvláště...;-)
nemam na to abych cet vsechny kritiky, ale urcite je tam uz vsechno receno ;o)
mne se tohle libi, ciste subjektivne, a...proc ne :o))
*V*
bravo hermite bravo!!!
* darmo mi Lyryk a jeho spřaženci na Něho plivmo káleli...
* darmo hledat vysvětlivky v Jeho možnostech uřezat ostatním samečkům-konkurentům okoulí a tím si je znepřátelit...
* darmo jihnu na Jeho nadschopností rozumět nám, ženám...
nyčko to tuna vidím psáno-dáno :))) bravo!
Petula: vidíš, já z něj mám přesně opačný pocity: mrštný glosátor, excelentní stylista, bystrý pozorovatel... snad mi zatím jen vadí,. že občas úplně zbytečně laškuje s efektní povrchností... ale to je v celkovým obrazu detail.
Saul: konec eště nečet, ne, nemůžu to stihnout za jeden den, přece, ne? ;-)))
hermite...?
Ty fakt čteš „Dobytčí Cestu“???
Vie(h) Weg [Fívég], ale on se rád čte [vívég], asi mu „úršprung“ toho jména neladí...
No, to tě obdivuju.
Já do něj zabořila nos párkrát a číst se (mi) FAKT nedá.
Divná stavba věty, vyjadřování bez šťávy, ženy jsou asi jen prostá nablbla bez fantasie...
To je můj dojem z ukázek, co jsem „zkousla“...
Ne, děkuji. Já ne.
▓/~_~\▓
Nuitík: aneb jak je důležitý včas ocitovat klasiky... hermite nebuď měkký prso a dočti teho Fíefega... :-)))
Wopi, jsem ve čtvrtině Výchovy dívek... a nenalézám chybičky. Vážně. Jinak jsem Viewegha nikdy ještě nečetl, ale tohle je opravdu bravurní. Imho. :-)
Ehm aji jinak je v Jihlavě leccos zajímavýho.... ;-)))
ježíííš, tak já to asi vůbec nepochopila, ale na druhé čtení mi vykoukla rozkládající se mrtvola vyvrhlá na bažinatém dně a objatá chaluhami....teda toliko první dvě sloky :o))
a nebo taky "buď je úplně na dně nebo šmíruje krtka"...
ty konce se mi líbí...
tip i když to asi vůbec nechňápu, ale to koneckonců nejni důležité, páč tak jako tak to na mě nechalo stopy....hůůůůů :o)
vaše řeč budiž...
vždyť víte
a k tomu ještě:
dotek dotek vzdor vzdor
podívej jak se zatetelí
a občas
stulí do zázraku
no, to je síla, budu se muset vrátit večer bez ovlivňování pracovním procesem.... zatím *
a ona
a ona zas na jevišti
v propadlišti virt.lankoví
nedodechla zježeniny
ne prsty! rovnou
dlaňoklad
kláda?
vláda čokolády
nefunkčních vulkanismů
doufaná strunnatost
napjatá do halabaláků
autisTO
plameňákům
čnícím nad válendou
mává průvan záclonou
na neviděnou
ledabylost
tvou prozrazenou masku
opět znesvětí
kuchynští vyjednavači
nabíráním máku
no notových linek
cheché :))
no jo, čuňárničky, na to vás užije... i tebe tamdle! a tebe taki! ;-)
hermite prosím...chtěla bych si to dát do nejoblíbenějších...aspoň na chvilku změníš kategorii? :-)))
takovýhle věci miluju :-))
helmute ... já si to do oblíbených dát nechci ... můžeš tu kategorii zase přehodit?
a víš co? ............. já si to rozmyslela ........... se mi to moc moc líbí a chci to mít
STOJ ČO STOJ ČO (TOL)STOJ v oblíbených ... můžeš tu kategorii opeth změnit
....... helmůůůtku !?
:-))))
řekni si hermite: co mám ziggymu doma udělat? neotevřít mu rybičky?
pájinečko prosim TĚ neeeeeeee ... víš, že já si TY rybičky sám nedokážu otevřít
slibuji, že tomovy už nikdá neřeknu helmut ... přísahám při postýlce svých spících dětí ... (no, von tam spí džibi ... ale víš, že ho mám rád jako svého syna) :-))))
.
.
.
a jinak scoby doo .......... já si zásadně kupiji rybyčky s hlavičkama :-))))
rozcinklé hrstě
říkání, čití,
lačnovytí
mručných per
tak tvých
jen docela
chvátaný jinotag křičí
když ona je mnou
a já jí střehnu
uvízlý nevzlyk
těší se nezvykem
vyloven postrkmo
zpoza podprsenky
cestou k pranýři,
kde všude jsou lvi
a ona je mnou
Monty_Python
18. 07. 2002Gastarbajtr
18. 07. 2002
Ježiši, já tomu nerozumim, ale má to cosi spojitého,
já slyším takovej ten mokrej ublamcanej hlas
s odstupem,
takovej zavřenej k sobě...
Bože, co je to???
No, TíPnout si muším, ne... «*»
░▒▓~_~▓▒░
░▒▓~_~▓▒░