Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seharmónia 2
Výběr: hermit, Bix
22. 08. 2002
21
0
2685
Autor
Pepo
tak ako ukazovák starca
nahnutý strom krajinu
neprebodáva
ale ju sceluje
Miroslawek
17. 12. 2002
"je tam pretože bez neho by horizont nebol horizontom " - ****! Ď.
Presne!!!
kam s tím stromem
co zustává stát
splývá s oblohou
nebo má svuj vlastní jas
a řád ?
(Janota)
je tam pretože bez neho bz horizont nebol horizontom - hm, nie celkom sa mi podarilo povedať, čo cítim, ale chcem povedať -že to vidím, cítim ( celok života, môj pokrm dorbý, moja čaša zlatá a moja odev, ktorej neviem ceny :o) Hviezdolsav )
ako Naso :o). Výborná miniatúrka braček. Tiež sa isto vrátim. Ako vždy.
...úžasné. takúto vec som od teba čakal, kedy zapojíš to, čo ma na tebe najviac fascinuje...a dočkal sa.
Teda...
prirovnať strom k prstu starca to chce fakt silu imaginácie. Starec ako symbol skúseného a odžitého (strom tiež) zasadený do priestoru, ktorý môže ovplyvniť (svojou múdrosťou a pamäťou) a náznakom pohybu (nahnutý palec - strom) aj ovplyvňuje. Sceľovať - krásne slovo - a mnohovýznamové, tu však výpoveď zjemňuje (prebodávanie pôsobí násilnícky -tu však ide o opak, dokonca o akúsi skyrtú láskavosť, typickú pre ľudí-vráskavcov).
a aj dnes tip!