Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrstová hádanka
Výběr: Lyryk, Pepo, Print
06. 09. 2002
23
0
4806
Autor
Armand
Nejhezčí školou je
hráti si s prsty
na chodce na přechodech
na hněv v opuštěném bytě
na lásku mezi rukama
a moudrost bez šatů
na usmíření v propletení
jenom jediného Smyslu
Nejhezčí školou je
hráti si s prsty
na Život
☼
cup_of_tea
26. 10. 2002Miroslawek
18. 10. 2002
Armande, je zvláštní, že se mi dneska "jentak zničehonic" vybavila část této tvojí básničky, kterou jsem před pár dny četla....Asi je to tím,že uvažuji nad řešením "Prstové hádanky"......:-)
babičce jsem utekl, dědečkovi jsem utekl, tobě liško taky uteču. Řekl koblížek. Ale neutekl, chytrá liška v něm zanechala dojem až do jeho konce! Kolihu BACHA!!!!
Děkuju všem výše "podepsaným"
Každý si v básních nachází to své (a to je dobře). Tahle hádanka je daleko těžší než se může zdát, resp. odpověď na ní není ta, jež je zdánlivě nasnadě. Ale nic neprozradím. :))) Nechte si každý tu svou, která je Vám nejmilejší. :) ... protože cokoliv jste si z básně vzali a jakkoliv jste hádali, nemohli jste minout - a vaše odpověď byla vždycky ta správná .-)
všem hezký den ☼
To jsem ráda:-)
Když se to tak vezme tak každá básnička je vlastně hádankou i odpovědí...bla bla
ta básničkohádanka je vážně nádherná, jsem ráda,že jsem se k ní vrátila a víš co ta celá básnička připomíná otisk prstu...
tobě též krásný den
a dík:o)