Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seaby se neřeklo
26. 09. 2002
15
0
2124
Autor
Josefk
Paní doktorko, o dovolené jste tady přišla o pěkný tóčo !
Dovezla mě rychlá ve stavu naprostýho nervovýho kómatu !
Pes mně totiž vyřádkoval sedmnáct králíků a já ho za to utopil,.... pak jsem sebou seknul.
Tomu komoušovi Šebkovi jsem na pohřbu byl, ale kdybyste paní doktorko umřela vy, tak bych plakal !
Tak jsme jeli s manželkou autem a povídali, najednou jsem si všimnul, že v pravotočivé zatáčce blikám pravým blinkrem.
"Nevíš, proč blikám v zatáčce ?" ptal jsem se manželky.
"Asi proto, že seš pedant..." ona na to.
Tu třetí jsem tuhle povídal jako vtip jedné známé. Vyslechla, decentně si odhrnula plavou kadeř z tváře a pravila: "Tss, teda nevím, čemu se směješ. To jako měl blikat levým, jo?" ***
Konstantinidisová
13. 10. 2002Theo_Retick
26. 09. 2002
Díky, cukla jsem koutkem a ne pryč, jak navadíš, ale přečetla jsem ještě jednou...:-))))
:) !!! * (prostota tvých vyprávění je někdy až nebesky, dětsky obdzbrojující a úžasná!) :)))
Bezva. Jen malá typografická: Otazníky, vykříčníky atd. se píšou bez mezery! Ja?
Ze života ;-))) je vidět, že máš o čem psát, což se o všech říct nedá ;-)))
TIPík