Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...
17. 10. 2002
11
0
3746
Autor
Witch
Stojím na obzoru vlastní duše a nevím jak dál
Skořápka spletená z prstů vlastních hříchů
Zvířený prach zpuchřelých snů
Mlhavá clona něžných pokušení
Každý krok mě může zabít a každý tolik láká
Jen jeden nevyjde a všechno bude jedno
Bolest nezmizí a zůstane tu po mně
Stojím na obzoru vlastní duše a nevím jak dál
Nejvíc se mi na tom líbí to
"stojím na obzoru vlastní duše.."
to je hrozně lákavé, připadá mi, pokračovat dál do neznáma.
cítím trochu disharmonii v řádcích mezi tím, verše mi trochu nesedí. ovšem moje kritizování prosím ber jako sem tam výtku k básním, které mi jsou blízké. jsem tudíž náročnější.
líbí se mi, jak píšeš, jak zachycuješ.
těší mě to číst.
jen kritizuj, od toho tu přece všichni jsme :o)
je to milejší, když napíšeš víc...
těšim se na další názory, zatim díky
Swedish_Nigg
19. 11. 2003
za radu děkuju převelice, i když už to není zcela aktuální, dávám ti za pravdu, ale i tak to neni lehký...
díky W.
dobré.... řekl bych zacyklené... ale bejt tam já tak asi krok udělám - poznání tak láká *
FKL: je to už dávno, krok proveden, zabití se nekonalo :o) poznání nepoznání, jít dál se musí
díky
Blaznivkaaa
02. 12. 2002
vimj ze to zazni podivne ale pokud potrebej pomocnou ruku koukni se i jinam nez tam kde konci tve rameno
hurvinek - díky, já vím, už dávno to zkouším a vážně to funguje, jen občas jsou věci, který prostě člověk musí udělat sám...
witch, ja vim ale je docela dost dobre vedet ze nekde pobliz je nekdo kdo ti pomuze, kdyz budes potrebovat nebo chtit
Severkanova
11. 11. 2002Drownedgod
05. 11. 2002
někdy se vybírá až se přebere, nebo se vybírá něco a ono z toho pak vyleze něco jinýho, to je asi ten problém, trefit to správný a aby to tak zůstalo... ale ráda tě po svém boku uvidím, jen nevím, jestli tě mám na ten obzor vlastní duše pustit... třeba jsi Ďábel a chceš tu duši :o)
Drownedgod
05. 11. 2002
upravování neberu, to by moje čarodějná duše nemusela souhlasit a to jí nemůžu udělat, pohlazení už je přijatelnější, toho neni nikdy dost :o)
¤ W.
Anonym45 - nakonec i život vzatý za nesprávný konec někdy může být prázdnota, což? ale máš pravdu, nemusí...
Drownedgod
05. 11. 2002
Jo, jasne, vem si ji, je tvoje, tu poziracku dusi, to znam...
Moje duse nema co chci. Tak to s tou mou neni. : )
Witch: Copak, copak, snad nám najednou neodlétáš na dlohodobou dovolenou na návštěvu na Bahamy za Koženým Víktorem :o))
Šalvěj: jojo, je třeba něčemu věřit a tohle není až tak špatná volba... hodně štěstí
Narvah: "Všichni na Mars!"
Toxman: možná by to nějaká krátká dovolená vyřešila... hned by bylo líp, ale Viktor teď zrovna má nějaký kšefty, tak nemá čas.
No řekl bych, že je nás o trošku víc, kdo neví co a jak ve svym životě.
Shammann: no říkali jsme něco o tom klubu... tak kde to vázne? :o)
Toxman: viď, taky si říkám, ale klíďo se toho vzdám... :o)
Šalvěj: to se říká Kdo ví jestli...
DarkMind: Já mám taky chuť zrovna jísť (teda něco dobrého by fakt bodlo ;-)
Witch: A komu by ses vzdávala, vždyť Tě nikdo nepřepadá... leda že by všichni chtěli autogramy, tak to bych se taky postavil do fronty... :))
Toxman: :o) oooo děkuji za projevenou přízeň, však autogramy až na letišti...