Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seplachty
Výběr: Print, Pája, , Lyryk, Wopi, dablik008, Bix, kalais
21. 10. 2002
31
0
5535
Autor
hermit
plachty
s ténavě trašně
karavelu k ohni
kolíbám zběsilou
strunu v taktu urvanou
a v mlžném pravdivém poli
stoletá psice
kůži
na volání nevrací
v pruhatého chlapečka měním se
a kalhotky v obálce vyprané
fotky dní povodní...
já hrdý bezobsažný vilém
krájím ti na talíř párky
snížení a milosti - jako krájel jsem - dva tóny,
snad tak první umělá hmota žádná
fuzzy logika
připomenou mi tě asi
když je oslovím otočí se
s modrými nakreslenými vlasy
nejsi
s ténavě trašně
karavelu k ohni
kolíbám zběsilou
strunu v taktu urvanou
a v mlžném pravdivém poli
stoletá psice
kůži
na volání nevrací
v pruhatého chlapečka měním se
a kalhotky v obálce vyprané
fotky dní povodní...
já hrdý bezobsažný vilém
krájím ti na talíř párky
snížení a milosti - jako krájel jsem - dva tóny,
snad tak první umělá hmota žádná
fuzzy logika
připomenou mi tě asi
když je oslovím otočí se
s modrými nakreslenými vlasy
nejsi
haháááá, a máš smůlu, mám tu schovaný diktafon, všecko jsem nahrála!!! :o)
mi koukaj obě, ale jak je noha přes nohu, jako ruka v rukávě, jsou v zástupu, jednu nevidět...:o)
ta druhá mě NEzajímá, mě zajímá jen ta moje tvánoha, co sem si přivlastnil :o))
tý brd'o, kdo nohu v nohu mine mě, necht' zanechá v cizím klobouku pro mě peníz, neb já beznohajedna! bez boha jedna!!!
oú, peníz v klobouku bez peří? peří osplihle visíce se tváří jakoženic, jen čeká až uschne, jen počkaj, zajíčku, stříh!
všechno lítá bez peří těžce s kotvou před Kotvou až na dno. Na bezedni v bezpondělku bezpohlavně hýká zajíček hravý chlapeček.
ty nestřelíš, já se nepřiznám...:o) krom toho ani nevídím, kde máš terčík...?
jedenácté přikázání zní: nezapomeneš desátého devátého, stále budeš si je opakovat, studenou vodou omývat!
ehm
for Zinovjev: tady na tom webu je víc o fuzzy logice... páč já bych to neuměl tak hezky říct, jak je to tam popsáno...:-)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/%7Erk/fuzzy.shtml
Pokud jsem nechrápal na přednáškách z filozofie, tak vím, že logika je jen jedna a určitě ne "fuzzy".Leč mohu na to přistoupit
modré nakreslené vlasy - ako kreslia deti - a potom dostanú päťku na výtvarnej, pretože dievčatká majú predsa hnedé alebo žlté alebo ryšavé vlasy
neviem, čo je to fuzzy logika
ale celkovo tu plačem a dýcham...a ten záver
strunu v taktu urvanou
...prvá umelá hmota bol bakelit...tak ako prvá žena bol Adam... Hermit...s k v e l é...
Napichovala jsem na párátka -a oboustranně chutnalo!!!!
Do štětce oslovením ladíš.. jak krásně. :)
co namaluješ, můžu, i kdyby padlej stín intuitivní filtrace .)
Zin: logika, která není only mechanická, ale už poněkud "inteligentní" a pružná, řekněme ...:-))
Je to zvláštní, to určitě, mne dostal vlastně nejvíc ten závěr, protože mi připomněl něco mého... jinak - taková šifra spíše, le mohu si v tom najít...
akurat pocuvam U-2 a citam Tvoje basne..nejak to ide do kopy.ta profesionalita vnemu a pocitov. krajim si parky...zmysel pre banalitu obklopenu nebom..
diky za dobry zazitok..(este si pustim U-2 a precitam si to)
stobadinka
21. 10. 2002Astalavista
21. 10. 2002
tak tak. Ale fuzzy koncept se myslí a pamětí obtížně mmanipuluje. Klasický problém je obměna prvků v tom poolu xy1||xy2||.., kdy jednotlivé xy (jako hodnoty či problémy) po vyřešení implikují nové (po identifikaci). Marpa (kolem 10. století - Tibet) tvrdí, že mysl si může vytačit i bez paměti a pomůcek toho typu, které musí obsluhovat tu řadu "problémů od nichž si něco slibujeme". V jeho případě (a v obsesi jež je mi blízká) to samozřejmě je hledání globálního řešení. Je zde ovšem problém lokálních extrémů (malé důlky), které zdržují a nepomáhají řešení.
Mno?
já na fuzzy nejsem nijakej ekšpert, takže těžko možu polemizovat se tim, co pravíš, bogarte, šlo mi jen o základní princip rozmlženosti, na rozdíl od přepínače ano/ne....
jojo, bejt na stejné vlně a ty souvislosti :-).
Líbí se mi to, jak Tvoje básně "zaměřují mysl". Něco podobného (ne Tvou metodu) občas zkouším, ale přiznávám, že v tom jsi mnohem důslednější. Pak to nese ovoce.
Mám na mysli to, kdy čtenář musí "přepnout, aby pochopil". To lze provést různě a také využít různě. Úžas (jeho) na konci by pak měl být odměnou.
U toho slůvka "Fuzzy" vzhledem k vývoji textu mě napadlo právě to co jsem psal.
Ona to totiž, dle mého názoru není "metoda", ale samotné použití jazyka - jako obecná věc, ne "objekt" a "instance", ale široká, mnohem důležitější věc. Jasně, že vše může být objekt - ale právě, když od toho odhlédnu, nezdá se mi přístup "vedení mysli" o nic menším nápadem jak psát než je Kafkův myšlenkový monochrom (viz Proměna nebo Proces). A to je dost dobrý, ne? - Ještě aby to dospělo k "hluboké pravdě" (bez ironie).
Šrut to používá samoúčelně (jeho "jádra slov"). U Tebe lze vysledovat touhu ještě říci něco více než jen, co tě napadlo při slovních hrátkách nebo při cvičeních.
bogart: díky. hrátky se slovy - to už nedělám, to mě bavívalo dřív někdy... teď už se jen neuroticky snažím o přenos myšlenkový nitě, jakýsi trojrozměrnou konzervy, poselství TOHO, tedy TOHO, o čem je báseň... ...to odít do slov... a protože jde o objekty neuchopitelný, jsou i ty texty rozbitý a přeskakujou jak jehla na gramofonu... nebo podřenej kompakt... ty fegmenty by dohromady měly tvořit jakousi hudbu, tón, toho, co jsem chtěl zachytit... a co zachytilo mě -stejně tak mocně... jde jen o to, jestli je to sdělný, jestli se ten přenos daří i dál.. to ukáže až čas...
all: díky*
bogarte bogarte
komedie?
del'arte? :)))
vše přesně dané?
schematické?
linkované? .-)
Bohužel jsem už z touto diskusí ztratil kontakt a proto musím poprosit o neposílání avízek...
Bacil: a za trest tady máš další avízo, to bylo jenom díky za čtení... ;-))
jednu bytelnou plachtu bych potřebovala napnout pod okno... prej naléhavě...*
B.Ezejmenij
21. 10. 2002mario_di_fiore
21. 10. 2002cup_of_tea
21. 10. 2002
hubertxy, a zkousel jsi to trochu i citit nebo jenom cist? v tom je kouzlo poezie narozdil od plochosti prozy, vis ;o)
**V**
S_V, jasne, snazit se je kravina, souhlasim :o) ale ja nerikam hledat v tom smysl nebo neco podbnyho, to to treba vubec nema a presto to nemusi to dilo vubec degradovat, ne?
ttttttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppppppppp
vvvvvvvvvvvvvvvvýýýýýýýýýýýýýbbbbbbbbbběěěěěěěěěěěrrrrrrrrrrr
Gastarbajtr
19. 10. 2002
po dlouhé době
... pane z hermitů ...
znova mám pocit
... že jsi tu ...
*****************