Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBitevní
01. 01. 2003
11
0
4303
Autor
Seregil
Ve víru se ztrácím.
Tepe to zběsile.
Pomalu se topím.
Topím se v ryku.
Sekera v levé.
Meč v pravé.
Sekera a meč.
Kolem bitva.
Krev a řev.
Podivný klid.
Jen hra, kdy bílý vítězí nad černým.
Jsem jen figurou.
Táhnu vpřed.
Meč a sekera.
Vír bitvy.
Zemřu.
Ne sám.
Ne dnes.
Baron_Samedi
24. 03. 2005tibbaR_etihW
12. 03. 2005
Houpačko: Šachy mi jako nuda nepřijdou.... vždy je nad čím se rozohnit...
je to dobrý nápad,jen mi to přijde trochu strohé, ale je to k věci a tak si myslím, že nemám, co dodat...
Navždy_Tvůj
06. 01. 2003
Směsice obrazů poskládaných za sebe...bohužel bez hloubky mi přijde...jen křídou nadrápaný nápis na vratech který smyje první déšť...
Ale alespoň si to před smytím někdo přečte a najde si to své, Kreliku.. :-)
To určitě ale po tom prvním přečtení přijde déšť a ten člověk na to zapomene a už to nikdy nenajde...nenajde hloubku...
Měl by...protože potom nikdy nic neudělá tak jak by sám chtěl...bude jako ta popsaná vrata...
houbičko, stačí jen se nechat unést hudbou a hraním šachů... pak mě napadají takovéto věci... :-) ď.
mě to nezaujalo, není tam dostatečně vylíčená ani vřava bitvy, ani klid šachu. Možná přidat trochu halucinací a ubrat sekery... :)
katugiro: Záleží na tom, co hledáš... možná vytvořím variaci...., zatím je tu toto...