Jen směle do toho, jsem mohutně zvědavý na výsledek!:)
Většinou se mi teda mnohem líp skládá nejdřív hudba a pak text, ale za pokus to stojí, ne? Takže můžu?
A už je to tady, nakonec přece jenom zbohatnem a nebude to jenom skrz zážitky..:)
No jo, tehdá to bylo těžký, ale lepší si z toho dělat srandu..
Tyjo, ti na to vymyslím akordy a bude to hit roku!!! :) Moooooc pěkně povedený!!!! To si toho tipa fakt zaslouží!!! Jj.
To do blues patří..jináč jsem stydlivý..:-)
Má to být sebeironické, vyděsit jsem nechtěl!:-)
Nene, to je dávná věc, z relativně spokojeného období z občasnými problesky zděšenosti..:-)
Próza o tomhle by byla přežvýkáváním..tuším.. A taky nevím jak na to..:-)
Tohle víc než ostatní by mě zajímalo, táhlo k prozaickému vyjádření. Nevím, nechtěla bych nutit, ale ... Vlastně - chtěla bych nutit. Je to střihový a hrozně plný.
Napodruhé jsem to nějak nemohla rozdýchat....když jsem tě nějak jako více poznala, jsem z toho vyřízená. Je to dost ostré a já jsem tak stydlivá, že i na monitor se červenám....:o))) ale je božská.
Za to já se nestydím, až se někdy stydím...;-) Je to se mnou holt těžký..;-)
Já se z toho nějak nemůžu dostat, jsem tvých slov plná a nějak se nemůžu hnout....je to vážně silný...ale dost už slov, od toho jsi tu ty :o) t*
Ale pořád jsou to jen slova..malá zrnka..:-)
Jo, jo, jenom pomíjivé drobečky, kterými se snažíme dokázat, že za něco stojíme....jen aby to byla pravda :o)
Ale hlavně když se furt snažíme, ne?:-)
malý stolek vespod televize vypadal, že nic moc, ale zbytek byl úchvatnej :-) chválim a tipuju :-)
Marthí to je úžasný,fakt moc dobrý a skvěle se to čte a a a*****
Tahle je výborná. Styl poezie, který se mi líbí. ****
Děkuju velice za chválu i kritiku..;-)
Stevenson: Už mi Ulita zkoušela jedno podobné dílko zhutňovat, ale pak jsem to nebyl já...prostě píšu rozvláčně a ukecaně..;-) A tohle vlastně je i pro Katugira, kterého bych se ještě chtěl zeptat, jestli fakt hned na začátku věděl, že to odnese televize??;-)
A ještě něco, Katugiro..nemůžeš čekat, že každá básnička tady, bude jako od Kalais nebo Páji..tohle je jiný styl, člověče..
jestli je ta rozvláčnost vlastností, budiž, ale můj názor je stejný
jistěže jsem na začátku nevěděl, že bude odnesena televize, ale byla snad v básni tím důležitým? :)
(ale nenápadně jsi mě donutil, abych se Ti podíval na zoubek, na zub času, totiž na ostatní díla)
No řekněme, že různé a jiné ty věci tam, symbolizují stav duše...ale to sem zas pěkně plácl...Jde tam prostě hlavně o atmosféru..
Dík za zájem..;-)
Já to říkala od začátku... Můžu se zúčastnit bouřlivých oslav? :o))
..tak tohle je masakr největšího kalibru, líbivost je na maximu a jsem víc než mile překvapen, že i takhle dobré věci se tu najdou. Krásné smutné blues né nopodobné těm našim, úplně vidím tu depresivní náladu ze sebe sama, tu potřebu s tím něco nedělat, upíjet se ze žalů a jen vzpomínat a čekat, kdy další klíče přibudou na věšáku a nikdo si pro ně už nepřijde a tiše rezignovat na svoji mužskou podsatatu a o sexu si nechávat zdát spolu s ostatními návštěvníkami porůzných putyk, i já sem tu každý den jako oni i já si stěžuji a ani nevím zda mi to vůbec vadí, ....jdu dál...:-))))))))))))*t* v
nemohu se (opět...) účastnit bouřlivých oslav... jediné, co se mi opravdu zalíbilo - svačení prachu vypnutou televizí :)
jinak moc slov na to množství atmosféry, zdlouhavé, konec zřejmý...
...no to je radost
můj upřímný t*
uáááá to je probuzení... moc pěkné díky:-)*
Posílám zasloužený típek... Moc se mi to líbí. :o)
tak tohle je naprosto dokonalý, až zamrazí v zádech ... tomu říkám poezie ... TIP a výběr !!
ikarko, díky za avízo
Bukowski ve mně vám děkuje..;-)
..-)))) pekne, i kdyz by mozna trochu zkraceni a zhusteni neuskodilo.. Tyhle konce miluji take..-) T
bezva
sprchou a dveřmi odcházím do nového dne...
T
... sákryš, to se mi líbí *
bluéééééééz:-)))
tohle mi sedí*
Dík, Stando a gratulace k potomkovi..:-)