Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTakový divný smutek
24. 01. 2003
11
0
2790
Autor
Seregil
Sám.
Samoten.
Smuten.
Sedím a piji.
Smekám.
Před životem.
Sekám.
Nudu.
Smyji.
Špatný pocit.
A půjdu se opít.
Něco podobnýho jsem někdy také prožívala,a teď konečně vím,jaký je můj životní příběh a cestou pití alkoholu to není.Ale rozumim ti víc něž se ti v tvé mysli objevuje.
Drownedgod
30. 01. 2003
!!!!to se mi stává i bez čaje!!!
No, ale jinak. sem přišlo na pravou příčinu, totižto nedostatek spánku to bude.
sakra, ten obsah , Ok, .já ti nevim Sergo, jestli se to ...všechno.. pořád neopakuje..
!!!!to se mi stává i bez čaje!!!
No, ale jinak. sem přišlo na pravou příčinu, totižto nedostatek spánku to bude.
sakra, ten obsah , Ok, .já ti nevim Sergo, jestli se to ...všechno.. pořád neopakuje..
Semínko: No jestli v tvým případu nedostatek spánku, tak to máš tedy fakt blbý...
v mym případě nuda v čekání....
nuda v čekání?
Neblbni......, asi se neumim nudit, ..neumim, nebo si to neuvědomuju, ..neuvědomuju si nudu..., můžu bejt netrpělivý, ..můžu spěchat, ..ale s mym mozkem je vždycky zábava, stačí když zpíváme duety, nebo mi nadává, a já jenom přikyvuju, ..copak tě ten tvůj neumí zabavit?
Jsem holt na některý věci moc starej Semínko... ne můj mozek takovýmto rozštěpem netrpí....
Navždy_Tvůj
26. 01. 2003
No čekal jsem na hurvinka a nějak mi nechtěl utíkat čas... čaj jsem měl téměř vypitý a tak...
... jsem se neopil, jsem chtěl říct....
ale zbytek večera byl fajn, dali jsme šíšu a pohoda...:-)
sedět v čajovně a mít chuť se opít? ať mi bylo sebehůř, čaj v čajovně mě z toho vždycky dostal...
líbí *