Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDle Enyi
25. 01. 2003
13
0
3435
Autor
Seregil
To slovo.
Pluje jak hudba.
Šach, říkáš.
Mat, říkám.
To slovo, ale stále pluje.
Nad partií, která je dohrána.
Zní jako hudba.
Orinoko.
To slovo.
A hudba spláchne šachmat.
tibbaR_etihW
12. 03. 2005
Jestli posloucháš Enyu, pak doporučuji irskou skupinu Clannad. Mě přijde ještě lepší (pokud se nepletu, Enya s nimi svého času snad i zpívala). :o)
Drownedgod
03. 02. 2003Drownedgod
03. 02. 2003
Nic neřikat, jenom se houpat. pocity, sergo, pocity!!
chybíí, mi to. Pocity, ..můžou se snad koupat?
Nic neřikat, jenom se houpat. pocity, sergo, pocity!!
chybíí, mi to. Pocity, ..můžou se snad koupat?
Nemůžou. Jak hodíš něco, co je podobný elektřině do vody? A eště, když to máš v hlavě? A taky chemie, ..a eště spousta věcí, .. a tak je prostě nemůžeš vzít, nejsou hmotný..
houpat se, sou pocity. a tvoje hudba sou pocity. Ale nerozdáváš
ach ták...
bléééééééééééééééééééé
děláš mi v krku cucky. Copak pod krásnym ubrusem na novym stole nejsou dráty od púočítače, a pavouci, a smetí a prach a .....oloupaná barva? je i když vobčas ne. vobčas je to jenom za skříní.
Navždy_Tvůj
26. 01. 2003
Já zase tu hudbu ráda poslouchám při práci. Pomáhá mi se lépe soustředit :-)
s tim lotrem jsi to trefil, mam tu enyinu na jednom cd vypalene s mymy enyinymi oblibenymi...
hmmm... Nohavica taky nejni špatnej...
se mi líbí taková jakoby úsečnost v tvých básních, ale opak je pravdou***