Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlzy i smích...
10. 02. 2003
26
0
3782
Autor
Katčenka
Jako nic, (vím to-znám tě) dech se ti zatají,
když jdu znovu k tobě,
jako tenkrát poprvé ( pamatuješ?) potají....
vše ale podléhá době.
Teplo,úsměv,chlad a slzy,
cítím, ano, dokonce i JÁ to dokážu!
Blízko, pozdě, dál i brzy,
Slza za slzou-snad je někdy rozvážu....
Krásně se to čte, Katčenko. Hřeje to...i když to ve mě zanechalo maličko smutnou šlápotu... Ale to nevadí, líbí se mi to....jinak bych to v sobě nenechal šlapat...
No vidíš!!!
Sice také smutné,ale tentokrát velice pěkně napsané a dokonce jsem objevil "rytmus":-))
Čtu dál,čekám na nějakou tu veselost:-))
P.S.
Kdybys někdy měla čas a chuť,můžeme se po té veselosti vyrazit podívat.Věř,v Praze jí je nevídaně hodně:-))
P.P.S.
721514313
Jooooooo,bych málem zapomenul!!!
T*I*P
cekanka_ucekana
30. 03. 2003
Vsem lidickam moc a moc dekuju za tipy a pozitivni kritiky---) mozna si nic takovyho ani nezaslouzim...
Dneska mám naprosto smunou náladu a tohle mi přišlo jako krásný vytržení, za nějž Ti děkuju a dávám TIP
Krásné Katčenko .... snad téma toto se nikomu nikdy nepřejí ... :-) a snad další lidé budou o Lásce psát ... i když je dosud nepoznamenala hořkostí sobě vlastní ... :-) ( jen tak pro tebe ... doplň si nad a čárku ve slově podléhá ... )
je to takový mile "zajíkavý" (to nemyslím zle!!!) - tak nějak si to postupný přibližování představuju :-)
malej_blazen
17. 03. 2003
Vím že dá se smát i plakat
znám ty silné pocity
Krásu v srdci, jiskru v oku
přeju, ať máš vždy i TY!
tip
slepý_kitarista
28. 02. 2003Navždy_Tvůj
11. 02. 2003
Navždy_můj----) Sedí k tvému srdíčku? Jojo,k mému také...tohle je snad moje první básničkam,která nei až tak moc styl Leoš Mareš :)
ovlivnění nezkušeností, ale já mám co řikat... chtěl bych o tobě všechno vědět a přitom se nikdy nesetkat
*
Yossarian---) wow,no,ja nevim co mam rict,na to ze nesnasis zivot bylo tohle moc krasny(mozna to nejkrasnejsi co mi kdo kdy rekl... )