Velmi zajímavá, jak úprava tak i celé dílo. Tip
Chci mít každičku noc nad tebou moc,
chci tě slyšet, cítit, vnímat, sát,
chci,
a né se stále o tě bát.
Píšeš velmi krásě a zajímavě. Připomíná mi to Katčenku :o)
To bude asi tim ze ja sem Katčenka :o)
No vidis,a to me ani neznas... :-)
,,Ufff"!!! Tak jsem se konečně prokousal všemi těmi kritikami a teď nevím, co na to říct. Tys to rozhodně tak náročné neměla...¨(HI HI!). Všechno už bylo řečeno...snad jen...že kdybys opravdu chtěla hópat z toho Nuseláku, tak bychom se možná potkali...což by bylo jistě velmi milé a příjemné, ale raději při jiné příležitosti.
Je to moc krásné, Katčenko...
I já bych chtěl mít nad tebou moc :o)
I já bych chtěl mít nad tebou moc :o)
Na poezii moc nejsem, ale tohle je pěkný. *
mas nekonvenci napady to se mi fakt libi zatim jsi muj favorit... :)
Jo, tohle je dobrý. Jednotlivá slůvka vytváří dobré obrazy a celek je tak jako leporelo pocitů, které osloví a zatahají za srdce... Tip*
P.S.: Jen tak dál, ať mám co krásného číst :o))
No,tak tady klobouk dolů....
Já jsem ty záseky přímo cítil...
Vidíš,a i když tato báseň není úplně z veselého soudku,není už taková uplakaná a uslzená....
Jen tak dál:-))
podle nazvu bych cekala neco jineho... v tomdle dilku vynika tvuj sklon k tzv. "bezmeznemu versi":-) ale je to pekny...tip
čím dál tím lépe slečno. opět prostě musím tipnout:)
kdyz jsem si precetl jmeno "Zaseky" tak jsem myslel ze to bude o necem trochu jinem:)))) ale nezklamalo....:)
až na ten název...
a jinak proč ? protože tohle je život.....
Dost zajímavě upravený .... a obsah je taky zajímavý .... a závěr až skoro dojímavý .... to přejde .... ***
Ta tvoje kritika je taky zajimava :))) Diky za tip
tak neutíkej, jinak budedš utíkat celej život... postav se tomu čelem... a hlavně piš dál, jde Ti to dobře... :o)*
Dobra otazka...jak kdy...ale vetsinou a skoro vzdycky pred sebou..bohuzel...
utíkáš před ním nebo před sebou?
Jo,to jo,ale ja nevim co sem k tomu chtela rict,nekdy te budu informovat-az si na to vzpomenu :) zatim sorry :) Cendiku :)
takové pěkně hravé...:-)))
...záseky, jež na dlouhou dobu zanechají své v nás a zacelí se až s další fází žití....:-)))
namáš za co, ale s tou svatbou je to kapku jinak, to přeci můžu poznat bez svatby,, né?
Jo?Jasne,jedna,kterou si ve finale vezmes,protoze je to zena tvyho zivota,ale jina ne,takze se nemuzes zabijet driv,nez si ji vezmes----o hodne bys prisel... :) jinak diky za tipika :)
dobre :) zajimavej napad ... hrave a elegantni ::))
obsahově nic moc, ale mas to sqele udělané..to jo:o)
Diky,i kdyz s tim obsahem sem si taky docela vyhrala,mozna se to nezda,ale sou to pocity...proste sou a to mi nikdo neveme :)
je to udelany pekne...obsahem...uz bylo receno
ten konec se mi ale libi..taky bych nekdy skocila..a ptam se PROC??
Jo,bohužel to tak je...ale zatim dikybohu skacu jen tak v hlave a ne treba real z Nuselaku...Za to ZADNEJ kluk nestoji....
je zajímavý že já se snažim říkat si to vobráceně, za to žádná nestojí (ale ve skrytu duše vim že jedna by se našla)
jo a tip*******