Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozdrav Z "ráje"
19. 03. 2003
17
0
3005
Autor
Jeanne
Vějíře palmových listů zakrývají vyděděnou duši..
Svět večírků, snobů a rautů.
Já sem nepatřím, tak co tu proboha dělám?
Jo, vlastně se rekreuji.
Tak nanejvýš odpočívá moje tělo,
ale sakra, co duše?!
Minulé dny provoněné chutí exotických vín
se slévají v jednu velkou skvrnu pomíjivosti a
přetvářky.
Ráj těla a žalář duše.
Proč nemám sílu odejít?
Jsem slaboch?
Pokrytec?
Zbabělec?
Pokorně se řadím k zástupu a pozvedám sklenku..
Myslím, že bych udělala totéž....... a jestli je to špatné nevím, ale v životě to ještě zažijeme mnohokrát.
proc by se pod palmama nabo jinde meli rekraovat jenom snoby?Kde mas ty pravo rici ze nekdo je snob a nekdo neni, kdo se pretvari a kdo ne?
Ta otazka nepatri tobe, tu si vzdycky kladu sama sobe, kdyz me napadne myslenka, ktera neni 100% positivni.
Verim, ze veci se nestavaji jen tak, ale za jistym ucelem.......a snazim se vzdycky na ten ucel prijit...je to jako vylustit krizovku a vyhrat hlavni cenu!
Ale rozhodne to je zajimave tema a vyjadrila si se ciste a jednoduse. Tesim na nejake dalsi basnicky...:)
Zajímavá myšlenka trápicí spoustru dobrých lidiček nejen na rekreaci... bohužel!
tip
Ještě jsem v lázních nebyla, ale vidím, že není o co stát. Zase jsem se přesvědčila, že jsme nejspíš stejná krevní skupina. Dík!
Dost dobrej zaver...i ja si tak obcas pripadam,kdyz jdu do "spolecnosti" s mym tatou... :-/ proto tip
velmi dobre znam............. plno rehablitaci a jinych pobytu.............chapu
***
Ano hluboké vyznání sama sebe, svých slabostí a nedokonalostí. Jen se nepřizpůsobovat.... t*
Pobyt neber jako rekreaci, ale jako léčbu.
Ta atmosféra snobských lázní je tady ale vystižená perfektně.
TIP
Drownedgod
18. 03. 2003
niekedy to tak dopadne...ale uznaj, ze aj na nieco to dobre bolo...priste. :) ***