Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAspirin (aneb Kolonie termitů)
Výběr: hermit, Astalavista
16. 04. 2003
25
0
2854
Autor
dablik008
clovrdo, diky :o) mne taky prijde nadbytecny bejt lecinej exhibicionosta ;o)))
opět velmi dobrá báseň plná jakoby samovolně plynoucích obrazů ... nejvíc se mi líbily asi první dvě strofy; to sdělení o laciném exhibicionistovi mi příjde trochu nadbytečný; nejmíň se mi líbí poslední hláška "možná už zítra" - v kontextu celý básně zbytečně levnej patos; jinak ale pochopitelně TIP, vždycky tě rád čtu :-)
SlečnaMezková
16. 05. 2003Navždy_Tvůj
28. 04. 2003
"když přestanu lhát
budeš mě pořád
ještě chtít?"
opět skvěle podaná syrovost s romantismem ***
Jo uz se mi po tech tvych radcich drsne vsednosti moc styskalo...!*** nezklamal jsi :-)))
...zarazuji do Hnusu v nas...
cekanka_ucekana
18. 04. 2003
Wopi, no nevim, tolik zas asi ne, precijenom uz ani moje mlada pamet nevi, kdys sem naposled neco dal ;o)
jo a hermite, neber si to osobne ;o))
dablik: no já si to nebral, ale teď mi to teda začalo vrtat hlavou, tak asi začnu...:o))
celá ta sloka s "už na mě jde taky jaro..." mi připadá jako vklíněná a v krku zaskočená, tak nějak nadzbytečná...
ale za rozjezd*
Astalavista
16. 04. 2003
Už jsi tu dlouho nic nového neměl - ale stálo to za to!
když přestanu lhát
budeš mě pořád
ještě chtít?
!!!*
dekuji dekuji, jestli vam to dela radost, mozna sem zacnu neco davat casteji ;o)