Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNekrofilní zoofil
28. 04. 2003
21
0
8188
Autor
Dejf
Nekrofilní zoofill
Mrtvolný v mrtvém opojeníz mrtvolně mrtvé mrtvosti
obcuji v mrtvém zapojení
s ovcí, co hnije od kosti
Vládce_Hoven
21. 05. 2005Slůůůníčko
23. 02. 2005NIghtRunner
28. 03. 2004Nikita_Pitralon
29. 01. 2004Nikita_Pitralon
29. 01. 2004
:-))bezva :-))Dík za avi, pane Kolego, asi si přece jen založím svůj top ten...*
Když si to přečteš, Inari, alespoň pětkrát, zjistíš, jak je to krásně hravé a navíc i blbůstka... :-.))
optipesimista
03. 11. 2003optipesimista
01. 11. 2003
Je tak hnusný, až je to nekonečně nádherný, jak poznamenal můj bratránek Honza Sršeň, když jsem mu to recitoval ve vinárně u večeře! :-)))))
Kačaba by prohlásila, že to je hustý, avšak raději jí to přečíst nedám... :o)) *
Yfča: a co je s Kačabou? Mohlo by to narušit její mravní vývoj? :-))
Bobísek: díky moc, jeden můj kamarád se při recitování té básně opařil vařícím čajem a vezli sme ho na pohotovost :-))))
Abych pravdu řekla, Kačabu asi nejvíc poznamenala skutečnost, že jsem její matka... :o))
cekanka_ucekana
17. 05. 2003
Dejfe, ty mě překvapuješ!
To je to nej, co se mi na Písmáku líbilo!
Druhá desítka!
Tip
Morbid_Pimple
13. 05. 2003
Ty nemáš rád ovečky? Slyšels někdy ovci pšiknout, to ti je tak roztomilý!! :-)
Dejf: musíš bejt šikovnej... aby se jí to taky líbilo... pak postojí... :o))
Když jsem si přečetl tu tvoji první větu, tak jsem se prvně lekl, že se vžíváš do té mojí ovečky ... :-)))
Díky všem. Šlo hlavně o to pobavení.
U_Vulkan: Pokud je tou odvahu a tím exhibicionismem myšleno, že jsem se přiznal, tak tě bohužel musím zklamat :-))
Tak sem tu chvilku nebyl a ty takhle řádíš. Perfektní volba slov, super rytmus, užasná pointa, ještě teď se válím smíchy. Tip.
íík a já čekala nějaké chyby či překlepy a ono nic:(dokonce si to zaslouží tip* tak tady ho máš a já jsi du opravovat svoje překlepy:))