Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFrancouzova milenka
Výběr: Javert
24. 05. 2000
18
0
3690
Autor
rybka
V hotelovém pokoji
típám cigarety
o televizní obrazovku.
Jsem včelí královna
zabalená do bílé osušky
a kdosi mi líbá nohy...
Jamjad-Jo.Je to pribeh, ktery neco rika a jeste ti dava prostor pro Tvoji vlastni predstavu. Ja nerekla, ze tvoje dilka jsou spatny, jen bych na tom vic zapracovala, vic to rozvinula, aby to nebyli jen hole vety pod sebou...neco to do sebe ma, ale chce to vypilovat...nenavazej se do me, precti si celej Pismak a uvidis, ze tu najdes nejaky klenoty :-)
no jo, sladka Francie
( vzpomnela jsem si na Moulin Rouge, kterou jsem byla nucena projit asi osmkrat tam a zptaky :-))
*
ignácius_reilly
21. 10. 2005
No na to ze si v Londýně, tak si na tom s češtinou líp jak já:-)
fuckt super básnička!
slonovina2
19. 04. 2005pilna_vcelka
04. 01. 2004hippiesanda
20. 11. 2003
bacha, to líbanie nôh môže viesť o oplodneniu... :-)
nenásilný zvrat - od hotelovej (takmer unidenej) atmosféry k niečomu vyššiemu (včelia kráľovná, to líbaní) - sa ti naozaj podaril!
Překvapivě hutné!
Hotelový pokoj krásně útočí na předstíranou nevinnost bílé osušky, včelí královna skvěle koresponduje s povýšeneckým típáním cigarety a ten člověk na zemi (zatím) nestojí ani za pohled...
Dávám tip a víc.
...říká,že asi mám na lásku vlohy
a v tom pokoji já se mám královsky...
líbí
za všechny řádky tip, nechápu proč se mi to tak líbí, když tenhle nemóres tak odsuzuji a jako slabost omlouvám
a ke všem típajícím cítím něhu, mám i já s čím bojovat
~ ~ ~
Miroslawek
24. 05. 2000
Denodenně se přesvědčuji o tom , že ničemu nerozumím, ostatně jsem rád ,že to od mě nikdo nečeká! Jdu si típnout cígo o monitor, abych vám byl o krůček blíže, přestože nás dělí světelné roky.Snad nikdo mezitím nezhasne.Škoda jen, že se to neveršuje, abych se mohl při tom pádu do propasti něčeho chytnout.