Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro Honzu
02. 05. 2003
21
1
2392
Autor
Peggy
Příliš často umírám
Abych se zase zrodila
Z vražedných vášní
Měl bys mě vidět
Jak mlátím hlavou do zdi
Až do bezvědomí
A u toho křičím:
Nebolí! Ještě to nebolí!
Ještě né dost…!
Mám na sebe zlost
Ale tebe nenávidím víc
Čtyři roční období
Tobě je to málo
A mě až moc
Litrovka vína na zlomený srdce
To ti nestačí
Vidět mě na kolenou?!
Umět tak zapomenout…
Obdaruju tě nahořklým úsměvem
Mrtvýho broučka
Slunce vyjde znova
Ale jednou to musí bejt naposled
Slibuju, že to bude brzo
Vezmu tě s sebou
Tam
Na druhou stranu toho
Čemu se říká láska
Ale jinak ti přeju hodně štěstí…..
sbohem
1 názor
pecado_mortal
04. 02. 2005dítě_na_skleníku
04. 02. 2005Slůůůníčko
09. 12. 2003
Co si budem povídat... DyŤ to znám,ještěže už je to pryč,viď?! Je to manifik*
totální_mrzout
18. 09. 2003
Čím by se dala zvětšit moje inspirace? Asi něčím špatným. Když mám depku, tak píšu, když nemam a je mi fajn napíšu maximálně slaboduchý slátaniny..... Momentálně je mi fajn, takže toho asi moc nenapíšu..... No, však ona zas nˇáká depka příde....:)
tak to já píšu taky tak, depka je nejlepší an psaní....a někdy to je u mě i tak, že v depce píšu "veselý" věci, nebo aslespoň s tím nádechem a když je mi fajn, nebo prožívám ěnco krásnýho tak smutný..každopádně (nevím jestli bohužel nebo dík) přijdou chvíle , že si zase zapíšeš, on to život umí..držím palce ať je toho co nejmíň a zároveň ať máš plodná období;)
opět říkám..umíš...holka, vždyť ty máš dar..to je krásný..tohle se mi opravdu líbí..umíš to padat, umíš to napsat..i když to třeba potom nevíš, tak to umíš..probuď to v sobě víc, dej tomu průchod..ale nenech to, ať tě to zničí...musíš to podpořit, dát tomu ohni uvnitř sílu..ale musíš pro něj být azbestová klec v podobě růže. nemáš k tokmu daleko..pokračuj! čím yb se dala zvětšit inspirace k větší produkci těchto svůdných děl?
Tva obava je zbytecna.
Chci jen rict, k jedne basni jsi napsala " nic originalniho asi nenapisu ", timto vsak dokazujes opak.
Popisujes, co z nas snad kazdy prozil.Avsak kazdy tak trochu jinak.Kazdy tak trochu originalne.Stejne takove je tve podani.
Všem vám moc děkuju!!!! Sem ráda, že se vám to líbí, ale musím přiznat, že sem to psala v jakýmsi tranzu... Druhej den sem ani pořádně nevěděla co sem vlastně napsala!
mas talent.... na tohle urcite.... a nebo to bude tim, ze jsem necim takovym uz mnohokrat prosla... *! a klub....
tohle zabolí...každý nebo alespoň většina to zažije...pak stačí jen nastavit tvář...
...slunci...
Je to výborný a skvělý! Jen škoda, že ty nejlepší věci vznikají z takový bolesti...
*!