Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepo krůčcích
Výběr: Cavalera
11. 05. 2003
17
0
4087
Autor
alina
Alespoň trochu
neulpívat
O další malý kousek
pootevřít dlaně
Po krůčcích, potichu
o jedno volné nadechnutí
Cesta je nadosah
a čas neseme si v srdci
"O další malý kousek
pootevřít dlaně" !!!
Krásné, přirozené a přitom tak výmluvně zaobalené ... ***
Já bych ty poslední dva řádky rozhodně neškrtal, bez nich by báseň nebyla úplná.
Mimochodem po přečtení právě tohoto díla klepu na "mezi oblíbené autory".
Majka_z_Gurunu
18. 07. 2003
.. já bych sice vyhodil to "si" v posl. řádku, ale jinak se mi to moc .. moc ... a už nevím čeho mám moc:-) ..
Naja: nojo, no, holt takovej je život ;o) .....občas se i ty indispozice přihoděj ...ale jen tu a tam :o))
líbí se mi ... a nejen proto, že má hodně společného s pocity které i na mě někdy přicházejí ... líbí se mi, jak je to moc pěkně vyjádřeno ***
ALESPOŇ TROCHU NEULPÍVAT
O JEDNO VOLNÉ NADECHNUTÍ
jen bych se opakovala... ale zas trefa... ach jo.
Pišta_Hufnágl
11. 05. 2003
Pišta: Myslím, že chápu, co Ti na posledních dvou řádcích vadí!!! Dokonce bych se z velké části přiklonila k jejich škrtnutí :o) ..................... ale zase na druhou stranu, pro mě osobně bylo důležité je tam mít ;o) ... takže sorry, nejspíše to tak zůstane ........... občas mívám sklony věci příliš vysvětlovat - jim samým na škodu :o( ...hmm, já vím ... ale já se to taky jednou odnaučím :o))
BTW: nemohl bys mi vysvětlitco jsi myslel výrazem "demagogicky smířlivá tolerance" ??? Nějak si pod tímhle "zvukem" nic konkrétního nedovedu představit ;o).
Díky *o*
Pišta_Hufnágl
11. 05. 2003
mno jo...
takový hodně přátelský, jakýsi...
něco jako úsměv pro všechny (nebo aspoň pro ty co si to zaslouží)...
máme rádi...berem...
*