Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBouří(m)
26. 05. 2003
16
2
4061
Autor
ashentree
Procitám rozechvělým vzduchem,
slechy polykám vzlykot koček
mrouskajících se v mé kůži,
v srdci vysoké napětí
Nebe tiše křičí
jako dvě nahé lesbické ženy
onanující v mém pokoji,
svíjím se chtíčem
Tělem připoutaný ke stromu,
uzemněn láskou,
jen čekám a toužím
po smrtícím blesku
Dvacet pět miliard nadržených elektronů
rozštěpí mé tělo na šestnáct tisíc
nabitých iontů,
cítíš ten ozón?
Procitej se mnou vzduchem,
prosím Tebe,
lásko,
dýchej mne...
Tak dýchej!
2 názory
cup_of_tea
03. 11. 2004Nicollette
11. 01. 2004Nicollette
11. 01. 2004
Toho jsem si velmi dobře vědom, Niki, člověk má občas takové úlety...Bytostně metaforovat duševno fyzičnem a naopak, takové křížové výpravy podnikám...Ve snech :-)) Díky Ti za přečtení!
elektrizující...romance přikrytá bouří, zahalená třpytivým chtíčem....*
jsem taky uzemněna....tímhle dílkem:)
Miluju to napětí před bouřkou,bouřku....i bouření.)
Miluju to se vším, je to atmosféra, která mne dostává...Jak je vidno z dílka ;) Díky Tobě, potěšila jsi mne ;)
Díky...Líbí se mi ty rozpolcený názory, a zajímavý, že ženám, díky nimž to vůbec vzniklo, se to líbí...asi vědí fakt víc než my ;)
nooo, tak to je fakt síla... ale krásná. Zajímavě a originálně řečeno...*
Týbrďo, tak tohle je síla, má to náboj a je to vážně hodně dobrý a pěkně a odvážně napsaný. Oceňuji :o) tip
Děkuju moc, Růženko, nejen romantikou živ je člověk :-))) A Tobě to nepřipadá romantický? ;) Do klubíku, klidně, pokud to zapadne ;) Ještě jednou díky...
na mě je to trochu moc velká exhibice - velký slovopád a abstraktní obrazy příliš na efekt, takovým věcem nemůžu moc věřit, proč lesbický ženy a ne prostě lesbičky, a tak by se dalo pokračovat... ale má to docela rytmus a spád. To je fajn. Čau
nevím, psal jsem to intuitivně, co přišlo první na jazyk, nepřemýšlel jsem nad tím...dík za názor...
Aerotikovi se líbí a tipuje.
rawik: "lesbička" mi připadá už hanlivé (třebaže ne tolik jako "lesba"), zatímco "lesbická žena" je prosttě konstatování bez jakéhokoli hodnocení.
Don´t_worry
26. 05. 2003
ok, je to jen názor. :o) Já mám prostě radši civilnější projev. Lesbičku hanlivě nevnímám, lesbu jo. Homosexuální muž bych nikdy nevyslovil, natož abych to napsal. Řekl bych gay nebo homosexuál.... Třeba dvacetpět tisíc nadržených elektronů mi přijde jako nadnesená věc.Co to je? Ale to jen tak na okraj. Na zítřek vám pošlu malou "erotickou" srandu. Třeba vám nebude vadit. Zatím.
Tak je mi líto, dvě jsem smazal, ale měsíční počítadlo je započítalo, takže nemám nárok. Tedy až v sobotu, jestli nezapomenu.
Don't worry, Aerotik, Hester: moc díky ;)
Růženka to pochopila správně, řekl bych, že jsem to lidský tělo spíš podcenil, ale fakt myslím, že na tomhle nezáleží ;)
K té debatě o slovních spojeních, mám pocit, že právě "lesbická žena" působí vznešeně a romanticky, narozdíl od toho, co nabízí rawík, ale asi fakt věc názoru...Navíc, je krásné, že ženy takto zaměřené takové poetické označení mají, narozdíl od mužů...Líbí se mi to slůvko...Let's support lesbiens ;)