Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMravný konec nemravného důchodce
30. 05. 2003
71
3
5584
Autor
Yfča
Důchodce nemravný
moc rád by hřešil,
proto se do lázní
velice těšil.
Do Varů dorazil
prachat a movit
a hned jak vybalil,
vydal se lovit.
U Puppu dívenku
popatřil státi,
silně ji zatoužil
intimně znáti.
Zatáhl panděro,
polk mlsnou slinu,
pak děvu pohlednou
vybídl k činu.
Něžně ji oslovil,
ve tváři rudý:
"Nestyď se, děvenko,
projev svý pudy!"
Děva se usmála,
špitla jen: "Mohu?"
a pak mu zlomila
dřevěnou nohu.
3 názory
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
*
Prijemna vecicka, roztahuje koutky ust... rikam si, jestli se to potom hodnotilo jako ublizeni na tele nebo poskozovani cizi veci...
Michalka222
31. 10. 2003
Michalko, co nemá cenu? Tahle blbůstka? Souhlasím... ;o) Mimochodem, jaký klub? A díky za tip. :o)
Michalka222
29. 10. 2003
No a tak to prostě chodí... někdo má dřevěnou nohu (i když zlomenou) a někdo zkrátka tip :)*
průser_mračen
13. 06. 2003průser_mračen
13. 06. 2003
průser_mračen: Tož, hlavně v Mariánkách si dávej bacha! Bydlím tam totiž moje tchyně Liduška! Taktéž je to žena drsných mravů a na vilné lázeňáky si umí vyšlápnout! :o))
průser_mračen
13. 06. 2003traktorysta
13. 06. 2003průser_mračen
13. 06. 2003
Škoda. Do toho vašeho klubu mám zatím hodně daleko... :o)) Ale budu se snažit také polepšit! :o))
průser_mračen
13. 06. 2003průser_mračen
13. 06. 2003průser_mračen
13. 06. 2003průser_mračen
12. 06. 2003průser_mračen
12. 06. 2003
Má to vtip a líbí se mi to.Pokud je to fakt tvá práce tak ti tleskám.....
Má to vtip a líbí se mi to.Pokud je to fakt tvá práce tak ti tleskám.....
LAVINIE, a koho jiného by to měla být práce než moje? :o)) Napsala jsem to před mnoha a mnoha lety v době, kdy jsem pobývala v lázních (ptákoviny v lázních vzniklé jsem poté vydala samizdatem v básnické sbírce "Kluzké bahno").
Aki, nic nedostaneš. Odměnou pro tebe bylo moje kuželkářské vystoupení v Pardubicích... :o))
Monty, sebekriticky uznávám, že jsi lepší! ;o)) A už chlapcům odpusť! :o))
Monty_Python
04. 06. 2003
Máš pravdu, Monty, tvoje blbůstky taky patří k těm co nemají konkurenci! :-))
Yfča: hele, když mluvíš o těch penězích... já do dneška nic nedostal!!! naslibovat, to jo, ale jsem zvědavej, kdy se těch slíbenejch 200 tisíc objeví na mým účtě... asi na tebe poštvu nějaký vymahače :o)))
Monty: jéžišmarjá, jak se to mohlo jenom stát, že jsem tě zapomněl uvíst...? já musel bejt asi fakticky ožralej, jinou omluvu pro to nenacházím... :o)
Monty_Python
04. 06. 2003
Monty: ale dyk já to myslel smrtelně vážně... u většiny tvých věcí sebou mlátím smíchy... :o)
Monty: Já měl na mysli srandovní básničky, i když jsem to výslovně nenapsal. Tvoje síla je víc v próze, dcerunko, ale zato opravdu SILNÁ.
A jo, tak díky Albimu aspoň chápu ten záchvat... Mno aspoň žes to vrátila. :o)
Tradičně Ť.
des_te_meer
30. 05. 2003odezdikezdi
30. 05. 2003
Zkušeně do čela
majzla ho štanglí tou
a potom zmizela
i s šrajtoflí naditou.
Přičte to důchodce
hlouposti na vrub,
než děvče z ulice
zkusí radš night klub.
* :))
Tímto Tě, milá Ifčo, aspoň pro sebe, pasuzu na NEJVĚTŠÍ
SRANDISTKU tohoto poetického zákoutí! Hahahahahaha! Pokusila bych se konkurovat, ale mám dojem, že nebudu mít
šanci!*****
Evičko, proti Yfče tady nemá šanci nikdo! Snad jediný vážný konkurent je Ženatej, ale ten píše mnohem méně často. Její nástup na Písmáka byl raketový, až se začali lidé ozývat, že "krade" tipy "hodnotným dílům" (jako kdyby skvěla napsaná sranda bylo něco ménecenného!) a na víc než rok jí to dokázali znechutit. Naštěstí sem ty skvosty postupně vrací, a tak se může pokochat i nová generace písmáků.
Endif :))))
Důchodce o nohu kratší
pít měl Mlýnský pramen radši.
Mníku je dobře
v night clubu Ohře!
No, Mníku, ty jsi taky klasa - ale nééééé srandist-KA! Ale kandidát na srandistu č. 1 poetického zákoutí ANO!
Monty_Python
30. 05. 2003
Evička: tak mníkovi bych si konkurovat troufnul :o)) nebo třeba takovej Stevenson píše hodně dobrý kraviny :o)
k tření nutí rybky dravé.
Burbot, of course, can't be missing
he likes kissing
he likes pissing...
Děkuji všem za milé (a hlavně) nekritické kritiky. Je vidět, že jsem nemalý peníz do vás vložený velmi dobře investovala! ;o))
koukám, že jsem asi jedinej nic nedostal ... mně se prostě líbíš ve své syrové kráse i bez úplatků :-))))
Yfčo, mně jsi taky nic nedala. Ten tip jsem ti dal zadarmo a nezištně :-))
Co já si počnu
bez svojí nohy
teď už mě přešly
veškerý touhy
Dědek BARBAR :-)))
*
Taky mi nic nedošlo, posílalas peníze v obálce nebo převodem na účet? Nicméně Dejf to vystih - na co prachy, když máme Tebe? :)...
Don´t_worry
30. 05. 2003Monty_Python
29. 05. 2003
Jojo, tuhle znám, ta je takdy dobrá :-))
(vážně ji znám, teď nevím, jestli z "Ptákovin" nebo z "Osvěžovny")
tak teda nechtěl bych, aby můj milášek projevoval svoje pudy ke mě... teda, nechtěl bych, aby byly pudy takle projevovány - celkově. i když zdravotnictví by pak mělo dost práce - teda pouze v případě že by dřevěných noh bylo míň než těch normálních... :o)
3/5+T