Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTajný plán
17. 06. 2003
31
1
4276
Autor
Yfča
Nechám odsát vrstvy tuku,
zvednout ňadra povadlá,
svižně vpajdám na antuku
zpevnit svaly bez sádla.
Ksichtík ten dá práce více...
Vrásčitá však nezhynu!
Až budu mít po plastice,
svedu Standu Vašinu!
1 názor
Pěkný počteníčko - inu jako vždycky, když píše jistá - nebudu ji raději jmenovat.
asi si te taky naordinuju, az je mi do breku, jak dlouho jsem se vlastne nezasmala**
Né, to néééé. Plastiku né.
Helena Vondráčková : Mám na mládí jednoduchý recept. Nechám si vždycky odebrat kůži na čele, těsně pod vlasovou hranicí. Vyhladí to vrásky.
Novinář : A co to máte za tečky na tvářích.
Helena Vondráčková : To jsou bradavky.
Lojza je prý muž činu,
neb svádí jistou Týnu.
Přeji mu k tomu pohodu,
anžto ji svádí ze schodů...
Kačabo, třeba takhle... :o))
Chachá *** Odsátí tuku prej straaaašně bolí! - Chce to říkat:
"Nejsem tlustá, jsem jen dobře tepelně izolovaná!" chachá
(A vrásky ukazujou bohatost tvého vášnivého života!)
Já se nechám odsát enem skrzevá Standu. Pak už zase nebudu líná se najíst... ;o))
Naklonovat by šel. Ale jak pak poznám, který ze Stanislavů je ten původní? :o)
***
Vzhledem k tomu, že jsem kdesi pod Tvou básní psala, že já jsem děvče v rozpuku, na hrobě mám antuku, tak doufám, že si půjdeš zapajdat na nějakou jinou antuku a nebudeš mi narušovat terén :-)
průser_mračen
14. 06. 2003
průser_mračen: Když o tom tak přemýšlím, tak nevím, na jakou plastiku mám jít dřív... :o))
průser_mračen
14. 06. 2003
Láká mě hlavně to dobrodružství v temných uličkách... Avšak když změním pohlaví, obávám se, že mne to dobrodružstvění přestane bavit...
průser_mračen
14. 06. 2003
No, to by tedy byl parádní průšvih! Změním pohlaví a zjistím, že do toho vašeho klubu vlastně ani nechci... :o))
průser_mračen
14. 06. 2003
:-))*
Asi tě prásknu Monty... ;-) Každopádně dej vědět, jak to dopadlo! :-))